csütörtök, április 25, 2024

Túl van első idei Indy Pro 2000 tesztjén Lindsay Brewer

Dátum:

Megosztás:

A Lindsay Brewer a Carolina Motorsport Parkban tesztelhette azt az autót, amivel az idei szezonban versenyezni fog.

- Reklám -

Brewer a Mastermine és az EVO szponzorait viseli majd, és az Exclusive Autosport csapatában fogja megmérettetni magát, a 93-as rajtszámú autóban az Indy Pro 2000 idei szezonjában.

- Reklám -

Jó tesztünk volt a hétvégén az indypro2000 autóval a exclusiveautosport csapatával. Sokkal jobban érzem magam az autóban, és izgatottan várom, hogy mi vár rám ebben a szezonban” – írta Brewer instagramján.

Brewer álma az IndyCar, de mit is kell tudni pontosan az Indy Pro 2000-es autóról?

- Reklám -

Jelenleg a sorozat a Tatuus PM-18-at használja, amely egy FIA F4-es követelményeknek megfelelő, 2017-ben bevezetett USF-17-es alvázra épül, hogy a feljebb lépni kívánó csapatok működési költségeit kordában lehessen tartani.

A 275 lóerős motort a Cosworth szolgáltatja a kb. 500kg súlyt nyomó autóba.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Lindsay Brewer (@lindsaymariebrewer) által megosztott bejegyzés

Brewer olyan nagy bajnokok nyomdokaiba kíván lépni, mint a sportautó világban tevékenykedő Tristan Vautier és Dane Cameron, vagy a 2018-as bajnok Rinus VeeKay, és a 2020-as győztes Kyle Kirkwood.

A szezon első versenyén nem volt ott Lindsay Brewer és még kérdéses, hogy pontosan melyik állomásokon fog részt venni, de annyi biztos, hogy a következő fordulóra április végén, a Barber Motorsport Parkban kerül majd sor.

A Road To Indy program, melynek mostmár Brewer is részese, egy olyan versenyzői fejlesztési program, amely ösztöndíjjal finanszírozott utat biztosít az IndyCar Series és az Indianapolis 500-as versenyek eléréséhez.

Az IndyCar által létrehozott Road to Indy az Andersen Promotions tulajdonában és irányítása alatt áll.

A programnak négy lépcsője van. Az első a U.S. F2000 National Championship, a második a már említett Indy Pro 2000, a harmadik az Indy Lights, és a negyedik, az IndyCar.