Megérkeztek a nézettségi adatok, és kiderült, mind a Forma-1, mind az IndyCar, mind a NASCAR jól szerepelt az amerikai tévécsatornákon.
A múlt hétvégi IndyCar/NASCAR duplaforduló az Indianapolis Motor Speedwayen növekedést hozott az NBC számára.
A Cup Series vasárnapi fordulója az NBC-n 2,05-ös Nielsen nézettségi átlagot és 3,373 millió nézőt ért el a Racer.com adatai szerint, a teljes nézettség a – streaminggel együtt – 3,402 millió néző volt, ami az NBC szerint 18 százalékkal több, mint tavaly ekkora átlag.
Ez az NBC Sports legnézettebb Cup Series futama a tavaly augusztusi, Daytonában rendezett alapszakasz-döntő óta, amelyet főműsoridőben az NBC közvetített (3,995 millió néző).
A NASCAR Xfinity Series szombati futama az NBC-n szombat délután 0,94/1,516 milliós átlagot ért el, ami 23 százalékkal több, mint az NBC Xfinity Series 2021-es átlaga (1,263 millió), és 65 százalékkal több, mint a tavalyi hasonló futam az NBCSN-en (937 000 néző).
Az Xfinity-t megelőző NTT IndyCar Series futam az NBC-n 0,67/1,046 milliós átlagot hozott. Tavaly az NBCSN-en ez a futam átlagosan 522 000 nézőt vonzott.
A Forma-1 is erős számokat produkált múlt vasárnap: az ESPN élőben közvetítette a Magyar Nagydíj, amely átlagosan 0,63/1,249 millió nézőt hozott, ami 25 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor, és a szezonátlagot 1,3 millió fölött tartotta a sportág nyári szünete előtt.
Az F1 a 18-49-es demográfiai csoportot is megnyerte a második egymást követő héten, 645 000 nézővel ebben a korcsoportban, szemben a Cup 640 000, az Xfinity 267 000 és az IndyCar 233 000 nézőjével.
A NASCAR Camping World Truck Series és az ARCA Menards Series péntek este a Lucas Oil Indianapolis Raceway Parkban volt az FS1-en, a Trucks átlagosan 0,31/492 000 nézőt hozott, az ARCA pedig 0,14/219 000-et.