péntek, április 19, 2024

Hailie Deegan szerint ezen a dolgon kell változtatnia a NASCAR-nak

Dátum:

Megosztás:

Hailie Deegan szerint a NASCAR-nak jobban meg kell ragadnia a fiatal rajongókat, és ezért egy fontos javaslatot is tett a sportágnak.

- Reklám -

Hailie Deegan második szezonját tölti a NASCAR Truck Series-ben. Mint minden más versenyző, ő is rajongott a sportágért, jóval azelőtt, hogy beült volna a volán mögé.

- Reklám -

A múlt héten a 20 éves versenyző félretette a sisakját, és a rajongók szemszögéből mondta el véleményét a NASCAR-ról, különösen a Cup Series-ről, és azt javasolta, hogy a futamoknak rövidebbnek kellene lenniük. Ezt a témát már évek óta vitatják.

Deegan megjegyzéseit az teszi még érdekesebbé, hogy ő olyan valaki, aki a közösségi médián keresztül kapcsolatban áll a rajongóival, és annak a fiatalabb demográfiai rétegnek a nézőpontját kínálja – melyet a NASCAR aktívan próbál elérni.

- Reklám -

A nézés mellett egy Twitteren folytatott beszélgetésbe is beleugrott, amikor egy rajongó azt javasolta, hogy a Cup futamoknak fele olyan hosszúnak kellene lenniük, mint jelenleg.

Gondolkodjatok el ezen” – írta Deegan. „Versenyzőként nem fogsz egy fél futamot ülni és csak türelmesen vezetni, ha rövidebb lenne.

A legtöbb Cup futam alatt ezért nem történik semmi az utolsó szakaszig. Továbbá, ha azt akarod, hogy a fiatalabb rajongók érdeklődjenek, akkor szem előtt kell tartanod, hogy az ő koncentrációs idejük rövidebb.

Néhány perccel később egy további gondolatot is felvetett a témával kapcsolatban.

Továbbá véleményem szerint sok embernek nincs évi 36-szor 4 órája arra, hogy a tévében nézzen egy futamot” – mondta.

Deegan különleges kapcsolata a fiatalabb közönséggel

A NASCAR az elmúlt évben nyilvánosan elismerte, hogyan próbálja növelni a rajongói bázisát, és hogyan próbál minél sokszínűbb és fiatalabb közönséget elérni.

Deegan tagadhatatlanul beleillik ebbe a fiatalabb közönségdemóba, és ami még fontosabb, rendkívül kötődik hozzá.

A közösségi médiában való jelenléte a versenyzői közösségben páratlan. Több mint 130 000 követője van a Twitteren; 3,1 millió a TikTok-on; 439 000 feliratkozó a YouTube-on; több mint 715 000 követője a Facebookon; és 1,2 millió az Instagramon.

Bár a különböző platformok között bizonyára van átfedés, ötmillió követője akarja hallani, amit mondani akar. És ő ezt meg is teszi, rendszeresen kommunikál a közönségével az összes csatornán keresztül. Visszajelzéseket is kap tőlük.

Más szóval, jelentős mintát nyújt arról, hogy mi jár a NASCAR által vonzani kívánt fiatalabb potenciális rajongók fejében.