A korábbi bajnok reméli, a 2023-es változtatások segítették a Toyota autóit, és reméli, a Coliseumban aratott pont nélküli győzelme nem lesz az egyetlen a NASCAR szezon során.
A NASCAR Hamiltonja győzelemre tört, kiütést kapott az őrült Matchbox-pályán
A tavaly bevezetett Next Gen autóra idén biztonsági okokból módosítások kerültek fel, és a gyártók is változtathattak a külső aerodinamikai elemeken. Bár a negyedmérföldes Coliseumban kis sebességnél még nem lehetett látni az új erősorrendet, a Daytona 500-on majd kiderül, a NASCAR három gyártója milyen munkát végzett a télen a többiekhez képest.
Az évet kezdő gálaversenyt Martin Truex Jr. nyerte, aki jó jelként tekint az eredményre, miután csapattársa tavaly az utolsó versenyig harcban volt a bajnoki címért.
„Szerintem a Toyota tavaly nem volt a legjobb néhány területen.” – emelte ki. – „A NASCAR megváltoztatott néhány szabályt, és azt érzem, mindannyian közelebb kerültünk egymáshoz. Számunkra ez előnyös, mert főleg a rövidebb oválokon és az épített pályákon lassabbak voltunk.”
„Papíron minden rendben, de még meg kell várni, mi történik majd a pályán. Tavaly jól éreztem magam az autóban pár hét után, csak össze kellett rakni a többit, de szerencsére erre egy egész csapatunk van.”