A második IndyCar-szezonját új csapatnál teljesítette, ahol nem volt annyira elégedett az autóval, mint bemutatkozó idényében, és mindkét csapattársától kikapott az összetett értékelésben.
A Forma-1-ből Grosjean 2021-ben lépett át az IndyCar-ba, az első idényét a Dale Coyne Racingnél futotta. Ekkor 15. lett az összetettben, de az oválpályák közül csak az egyiken állt rajthoz, ezen a különleges pályatípuson tavaly vett részt mindegyik alkalommal, ekkor már új istállónál.
Az Andretti Autosportnál a 9. Alexander Rossi és a 10. Colton Herta is előrébb végzett nála a pontversenyben, Grosjean 13. lett, és miközben egy évvel korábban kevesebb futamon háromszor is dobogóra állt, 2022-ben ez csak egyszer sikerült neki. Kifejtette, milyen probléma akadályozta a jobb teljesítményben.
„Azt hiszem, a Dale Coyne-nál szerencsém volt, az autó nagyon jól passzolt a vezetési stílusomhoz. Akadtak nehézségek vele, de a stílusomhoz illett” – mondta a The Race-nek.
„Andrettinél a kocsi hátsó tapadása nagyon erős, ami kiváló annak, aki az alulkormányzottságot kedveli, csakhogy én nem vagyok ilyen. Alulkormányzottsággal nem tudtom hatékonyan kihasználni a vezetési stílusom. Emiatt olyanná kellett alakítani az autó elejét, mint ahogy a Dale Coyne-nál tetszett, és ez tovább tartott, mint vártuk. Az sem segített, hogy a fékekkel is volt probléma.”
„Az előző szezon jó volt tanulni és javítani a személyiségemen. Várom a következőt. Tudom, hogy képes vagyok teljesíteni az oválokon, az egyéb épített és az utcai pályákon. Már csak össze kell rakni a kirakós elemeit, hogy minden hétvégén versenyképes legyek.”
„Ami pozitív, hogy tavaly az oválokon mindig én voltam a leggyorsabb, ami meglepett. Az Indy-re én szereztem meg a legjobb rajtpozíciót a csapatban, Iowában és Gateway-ben szintén. Gateway-ben a büntetés és a sárga zászlós pech nélkül nyertem volna.”