Roger Penske egy új interjúban elismerte, hogy a jövőben szeretné több ovál pályával is bővíteni az IndyCar versenynaptárát.
2023-ban az IndyCar öt ovál verseny mellett öt utcai pályás, és hét épített pályás versenyt rendez majd. Az IndyCar tulajdonosa azonban 2024-től több oválpályát is visszahozna a naptárba.
„Milwaukee az egyik pálya, amelyet nagyon szeretnénk a naptárunkban látni, bár még nincs megállapodásunk velük” – mondta Roger Penske.
„Mindig is jó versenyeke tartottunk ott, és a múltját tekintve mindenképp helye van a menetrendünkben. Bár el kell végezniük néhány módosítást, hogy nekünk is megfelelő legyen a pálya, úgy gondolom mindannyian azt szeretnénk, hogy ez megvalósuljon.”
Penske ezen felül hozzátette, hogy az IndyCar rengeteg más pályával is tárgyal a visszatérésről, de konkrétumokat még ezekben az esetekben sem tudott közölni.
Egy jó példa lehet a jövőben az Iowa Speedway visszatérése, ahol 2021-ben nem rendeztek futamot, de az idei évben óriási sikert aratott a rajongók körében, mind a helyszínen, mind a tévéképernyők előtt.
„Sok időt és energiát kellett fordítanunk Iowa-ra, hogy legyen egy olyan promóterünk, aki sikerre tudja vinni az eseményt” – magyarázta az IndyCar tulajdonosa.
„Biztosítani akarjuk, hogy bárhová megyünk is, a szurkolók számára minőségi kikapcsolódást jelentsen, megfelelő legyen megközelíthetősége és a versenyzőknek is biztonságos helyszín legyen.”
„Aztán a televíziózás szempontjából meg kell néznünk, hogy milyen hétvégék állnak rendelkezésre, az év melyik időszakában szeretnénk ott versenyezni, és így tovább. Tehát nem csak arról van szó, hogy ‘Hé, menjünk ide’, és máris működik. Rengeteg erőfeszítést kell tennünk az ügy érdekében.”
Penskét arról is kérdezték, hogy lesznek-e tovább Superspeedway pályák a naptárban, és válaszából leginkább az derült ki, hogy már azt is nagy dolognak tartja, hogy Texasszal sikerült hosszú távú megállapodást kötniük.
Texasnak biztos a helye az IndyCar jövő évi versenynaptárában