Az IndyCar Series a gyártók (Honda, Chevrolet) kifejezett kérésére júliusra halasztotta a júniusra tervezett első hibrid tesztet.
Az NTT IndyCar Series terveit, miszerint még ebben a hónapban elvégzi a MAHLE által gyártott, 2024-re tervezett új energia-visszanyerő rendszer első tesztjét, a motorgyártók kérésére júliusra halasztották.
A RACER megerősítette, hogy mind a Chevrolet, mind a Honda kérte, hogy a jövő hónapra halasszák az első ERS-tesztet az Indianapolis Motor Speedway belső, épített pályáján.
A halasztást azért kérték, hogy a Chevy Racing/Ilmor Engineering és a Honda Performance Development több időt kapjon az új 2,4 literes, ikerturbós V6-osokhoz párosított 100 lóerős egységekkel a saját tesztelő részeiken.
A Chevy és a Honda márciusban végezte el a 2024-es belsőégésű motorok első tesztjeit, ahol mindkét turbómotor hibátlanul teljesített.
A MAHLE legújabb szállítmánya állítólag a szuperkondenzátor, amely megtartja és gyorsan leadja a learatott teljesítményt a hátsó kerekekre.
Mivel az ERS-egységek viszonylag későn érkeztek, a RACER információ szerint a csapatok több információt szeretnének gyűjteni a technológiával kapcsolatban, mielőtt pályára viszik azt.