- Reklám -
Ericsson hazájába is elvitte az IndyCar Borg-Warner trófeát, miközben McLaughlin tesztelési ajánlatot kapott, melyre végül nemet mondott.
- Az Indy 500 idei versenyének győztese visszatért szülőhazájába, Svédországba, ahol családja, barátai és rajongói emlékezetes ünnepséget tartottak tiszteletére. „Az a pillanat, amikor felálltam a színpadra, és láttam az embereket – nemcsak a barátokat és a családot, hanem az összes többi embert is – akik eljöttek, egyszerűen hihetetlen volt” – mondta Ericsson. „Életem végéig emlékezni fogok erre a napra. Sosem gondoltam volna, hogy ennyi ember kijön majd és együtt ünnepelhetünk.„
- Scott McLaughlin elárulta, hogy visszautasította az ausztrál Supercars ajánlatát, hogy tesztelhessen egy Gen3-as prototípust. A jelenleg az IndyCarban tündöklő McLaughlin háromszor hódította el a Supercars bajnoki címét, mielőtt az Egyesült Államok felé vette az irányt. „Felkértek rá, hogy teszteljem az új autót, de a szerződés értelmében ez nem működhetett (McLaughlin az IndyCarban Chevrolet-t vezet, míg a Supercarsban korábban Fordot vezetett – a szerk.). És nem is igazán volt kedvem hozzá.„
- Nicholas Latifi elismerte, hogy a Forma-1 utáni következő lépése még nincs kőbe vésve, de az IndyCar a legkézenfekvőbb irány a karrierje számára, és ha így tesz, minden versenyen indulni szeretne. „Ha az IndyCarban indulnék, akkor az oválokon is indulnék, mert sok bajnoki pontot tudsz elbukni, ha nem mész” – mondta Latifi. „Pár évvel ezelőtt az volt a véleményem, hogy ezek nagyon veszélyesek és nem biztonságosak. Az utóbbi években már kevésbé, úgyhogy mindenképp kipróbálnám magam. Azt hiszem, már csak négy olyan verseny van, amelyik ovál, de mindenképpen szeretném végigcsinálni az összes futamot.„
- Dale Coyne és partnerei a HMD Motorsportnál és a Rick Ware Racingnél a két teljes munkaidős versenyzőjük (David Malukas, és valószínűleg Marcus Armstrong), mellett egy harmadik autót is indítanánk. Minden valószínűség szerint ez az autó csak az oválokon indulna, és Takuma Sato vezetné azt.