vasárnap, június 26, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapIndyCarA Rahal Letterman Lanigan is frissíti méröki felállását

A Rahal Letterman Lanigan is frissíti méröki felállását

- Hirdetés -

A Rahal Letterman Lanigan is a mérnöki csapat komoly átalakításával készül a 2022-es NTT IndyCar Series szezonra.

Az Arrow McLaren SP-hez és az Andretti Autosport-hoz hasonlóan a Rahal Letterman Lanigan is a mérnöki csapatának felfrissítésében látja a jövőt.

- Hirdetés -

Az Indiana állambeli Zionsville-ben egy hatalmas új műhely építésével egyidőben az RLL három autós alakulattá vált. A növekedéssel együtt az iparágon belüli aktív munkaerő-felvétel és a belső előléptetések is segítettek a Hondás csapatnak az új felállás kialakításában.

Graham Rahal és Allen McDonald változatlan felállásban folytatják közös munkájukat a 15-ös Hondával. Az RLL IndyCar technikai igazgatójának, Tom German-nak a Toyota Racing Development gyári pozíciójába való távozásával McDonaldot több átfogó mérnöki feladattal is megbízta a csapat, éppen ezért az RLL nem szándékozik más szakemberrel pótolni Germant.

- Hirdetés -

A 30-assal induló újonc Christian Lundgaard mellé a csapat megszerezte az Ed Carpenter Racing-től Ben Siegel-t. A tavalyi évben a 30-ast Takuma Sato vezette és eleinte Matt Greasley mérnökkel, majd a szezon második felében a visszatérő Eddie Jones-al dolgozott együtt.

A 45-ös rajtszámmal az ex-Meyer Shank Racing versenyző Jack Harvey indul majd. Az ő versenymérnöke a veteránnak számító Mike Armbrester lesz. Armbrester az RLL-nél teljesítménymérnökként dolgozott, mielőtt az idei szezonra Harvey mellé került volna.

Annak ellenére, hogy a 2020-as szezont követően bejelentette visszavonulását, Jones továbbra is az RLL egyik mérnöki vezetőjeként tevékenykedik majd.

Régóta velünk van már Neil Fife is, ő fogja vezetni a lengéscsillapító- és menetstabilizáló programjainkat, Mike Talbot pedig a szimulációs és virtuális munkákat végzi” – mondta Bobby Rahal, az RLL társtulajdonosa a RACER-nek. “Eddie Jones is velünk marad, tervezési munkát végez, eljön a versenyekre és tanácsokkal segít minket.

Rahal boldog, hogy az RLL mérnöki részlege számos területen kiegyensúlyozott, más területeken viszont új lehetőségek adódnak.

Sokan ugyanazok az arcok, akik azt csinálják, amiben jók és van néhány kiváló szakember, akiket előléptettünk” – tette hozzá. “Graham és Allen McDonald jól kijönnek egymással. Mike Armbrester rengeteg tapasztalattal rendelkezik és már jó ideje része a szervezetünknek, így ez egy nagyszerű lehetőség számára. Szerintem ő és Jack nagyon jól tudnak majd együttműködni.”

Itt van velünk már Ben Siegel is, akit nagyon magasan kvalifikált szakembernek tartanak. Nagyon örültem, hogy meg tudtunk egyezni, ő egy fiatal srác, hosszú távon számolunk vele. Elégedettek vagyunk az új felállással, remek teljesítmény és támogató mérnökök állnak mögöttük.

Nagyon keményen dolgoztunk azon is, hogy minél több fiatalt próbáljunk meg a csapatba hozni, mert nehéz fiatalokat találni néhány ilyen munkákra. Az autóversenyzés világában sok az idősebb szakember.

- Advertisement -

Friss