A nagymenők mondhatni mind éjfél után ültek autóba a Daytonai 24 óráson. A háromszoros győztes Scott Dixon, a kétszeres világbajnok Mike Conway, a NASCAR legenda Jimmie Johnson, és az ex-F1-es Kevin Magnussen is megkezdte az etapjait.
Előbbi kettő között ment az adok-kapok a köridők terén, míg utóbbi kettő megtalálta egymást. A dán el is ment Johnson mellett a negyedik helyért. A két Acura közben visszaesett a kategória utolsó két helyére.
A GTD Pro kategóriában Davide Rigon (#62) és Dennis Olsen (#2) között bontakozott ki csata az első helyért. A kis különbségek ellenére nem történt előzés.
Ahogy ez várható volt, az éjszakai szakaszban megsokasodtak a mezőnyben a vezetői hibák. Többek között az LPM2-t vezető van der Garde (#29) is megpördült, de megtartotta a vezető helyet, és az eset után el tudott nyúlni az üldözőktől.
Végül a hatodik óra végén Owen Trinkler okozta a következő sárgát, miután falba állította a 64-es Porschét, és nem tudott azonnal továbbmenni.
A DPi-k közül a #60-as (Jarvis) és a #48-as (Johnson) is motorborítást cserélt, míg Kevin Magnussen is kijött kerékcserére. Később Johnson másodjára is kijött, ezúttal az autó elején cseréltek karosszériaelemet. Ezzel pedig nem csak veszítettek egy helyet, hanem a GT autók közé kerültek az újraindításnál.
Nico Müller (#20) közben átvette az LMP2 kategória vezetését a Racing Team Nederlandtől. Eközben a GTD Pro-nál is kicserélődött az első két autó sorrendje. Van Eerd ráadásul a zöld zászló után Nicholas Lapierre-rel (#52) szemben is helyet veszített.
Az LMP3-asoknál a CORE Motorsports befurakodott az Andretti elé, az amatőröknél pedig a Heart of Racing Astonjával Tom Gamble vezette a mezőnyt.
A Daytonai 24 órást továbbra is négy Cadillac áll: #01 vezet, a #31-es és a #5-ös autó előtt.