A Wayne Taylor Racing és a Meyer Shank Racing Acura is defektet szenvedett rövid időn belül, még az első négy órában. Több GTD-autót elvesztettünk.
Az első óra viszonylagos nyugalma után belelendültek a versenyzők a DPi és a kisebb kategóriákban is. A DPi sokáig egy bolyban haladt, először José María López fékezte el az Action Racing 48-as Cadillacjét. Sokkal rosszabbul járt nála a mezőnyben összesen található két Acura: előbb Hélio Castroneves kapott defektet, majd nem sokkal később, magyar idő szerint még éjfél előtt ugyanígy járt a pole-ból induló 10-es autót éppen kormányzó Will Stevens is. A Wayne Taylor Racing egyébként a pole-ból indulhatott.
A mezőnyt négy órán valamivel túl a Chip Ganassi Racing 01-es autója és Renger van der Zande vezette. Mögötte jött a visszazárkózó 48-as, benne Rockenfellerrel. A harmadik magyar idő szerint éjfélkor a Whelen Engineering volt, a pályán éppen Tristan Nunezzel.
Nagyobb különbségek alakultak ki az LMP2-ben, ahol három autó emelkedett ki a mezőnyből. VeeKay (#29), Fjordbach (#20) és Jensen (#52) öt másodpercen belül követték egymást, mögöttük jött a nagyobb szakadék. A kezdeti Andretti-vezetés folytatódott később is, a Jarett Andrettit váltó Josh Burdon előnye már majdnem ötven másodperc volt.
Több autó is bajba került a GTD mezőnyéből. Előbb a 12-es Lexust találta el hátulról egy rivális, ők például konkrétan a mezőny legvégére kerültek. Nem járt sokkal jobban a GMG Racing Porschéja sem. Az alaposan leírt autó csapata, Bachler, Bleekemolen, Sofronas és Washington bár ott van az eredményjelzőn, érdemi esély nélkül.
A Meyer Shank Racing Acura defektjével nagyjából egyszerre történt eddig a verseny legnagyobb balesete. Ebben elvesztettük a GTD Pro mezőnyéből a #23-as Aston Martint, illetve ez az eset magával rántott egy LMP3-as és egy GTD-autót is.
Az élő időeredményeket ITT követhetitek!