csütörtök, március 28, 2024

Megint segíteni próbál az IMSA a gyengékedő Corvette-en

Dátum:

Megosztás:

Mivel a GTD Pro-ban induló 3-as számú Chevrolet Corvette a csütörtöki edzéseken lassú volt, ezért ismét BoP engedményt kapott.

- Reklám -

Ezt még az időmérő előtt kapták, de értelemszerűen a versenyre is érvényes lesz.

- Reklám -

A részletek: 1 mm-rel nagyobb, immár 42 mm átmérőjű szűkítőt kapott. Ez a plusz levegő/üzemanyag áramlás plusz 15-20 lóerőt jelent.

Úgy tűnt, hogy ez meghozta a gyümölcsét, hiszen Antonio Garcia a harmadik helyre kvalifikálta a 3-as rajtszámú Corvette-et, alig több mint fél másodperccel lemaradva Daniel Serra pole-idejétől a Risi Competizione Ferrarival.

- Reklám -

Nehéz volt felmérni, hogy ez mit jelent nekünk” – mondta Garcia a kvalifikáció után. „Még a kvalifikáció előtti rövid edzés sem volt jó, mert nem igazán volt olyan körünk, ahol kitapasztalhattuk volna az autó viselkedését.

Azt hiszem, elég jó autónk van. Még mindig ez az első versenyünk Sebringben ezekkel a gumikkal és ebben a specifikációban. Szerintem jók lehetünk. Már nem vagyunk olyan messze lemaradva, mint Daytonában. Meglátjuk, hol fogunk végezni.

A Chevrolet és az IMSA próbálja kitalálni, hogyan lehetne a GTE-specifikációjú Corvette-et a GTD többi GT3-as autójával egyenrangúvá tenni, és mindketten küszködtek azzal, hogy megtalálják a megfelelő specifikációk kombinációját, hogy az autó versenyképes legyen, ugyanakkor ne legyen túlzottan jó.

A csapat különösen az egyen Michelin abroncsokkal küzdött. Tovább nehezíti a feladatot, hogy a WeatherTech SportsCar Championshipben már csak egyetlen Corvette indul, mivel a Corvette Racing megosztja erőforrásait egy autóra ebben a sorozatban egy autóra a World Endurance Championship teljes szezonjára.