Az IMSA nyilvánosságra hozta a Daytona-specifikus Balance of Performance táblázatot, amelyet a Daytonai 24 órás versenyen használnak majd.
Az IMSA számos BoP-változást eszközölt az autókon a tavalyi Roar és Daytonai 24 órás konfigurációkhoz képest.
Az Aston Martin Vantage GT3 minimális súlya 30 kilogrammal nőtt, a Mercedes-AMG GT3 Evo 10 kilogrammal, a Porsche 911 GT3 R pedig jelentős, 45 kilogrammos súlytöbbletet kapott, amit azonban ellensúlyoz a légszűkítő 3 mm-es növelése, ami nagyobb teljesítményt ad majd a motornak.
Mind az Acura NSX GT3 Evo22 és a Ferrari 488 GT3 Evo 2020-as modellje eközben a 2021-es szinthez képest csökkentett turbó teljesítményt kapott – írja a Sportscar365 weboldal.
A szabályok értelmében az IMSA fenntartja a jogot, hogy szükség esetén osztályspecifikus BoP-módosításokat hajtson végre a GTD Pro és a GTD kategóriákban, de úgy tudni, hogy a két GT3-as kategóriában azonos teljesítményszintek megtartása mellett van.
A DPi osztályban, amely az idei évre két gyártó, az Acura és a Cadillac csatájára redukálódott, a Roar és a Daytonai 24 órás tavalyi BoP-jéhez képest nem történtek jelentős teljesítményt érintő változások.