Jordan Taylor szerint a múlt havi Sebringi 12 óráson aratott győzelem „ébresztő” volt a Corvette Racing számára.
Taylor ugyanakkor elismerte, csapata még mindig csak ismerkedik a GT3-as specifikációjú Corvette C8.R-el.
Miközben a GTD Pro osztályban Sebringben megszerezték a kategória győzelmet, Taylor és az egész szezonban versenyzőtársa, Antonio Garcia ezen a hétvégén Long Beachen indul a szezon első sprintversenyén.
A Corvette-nek ismét új körülményekkel kell megküzdenie, hiszen változott Balance of Performance az előző verseny óta. Az autón 10 kg többletsúly van, és 8 lóerővel gyengébb lett a motor.
„Nagyjából minden pályán, ahová elmegyünk, rengeteget fogunk tanulni erről az autóról és a gumikról” – mondta Taylor.
„Megdöbbentett minket, hogy mennyire más volt a helyzet Sebringben. Olyan volt, mintha felébresztettek volna minket, és ráébredtünk, hogy mit is tud valójában az autónk.”
„Ez még csak a kezdet, és a Sebringben látott sikerek optimizmussal töltenek el minket, hogy tudjuk, milyen irányba kell vinni a Corvette-et.”
Jordan Taylor hozzátette, idén sokkal jobban fogja élvezni a versenyzést, és azt is elmagyarázta, miért.
„A GTD Pro osztály jó móka. A GTLM tavaly elég kicsi volt, így nem voltak hatalmas küzdelmek. Idén Sebring-ben és Daytona-ban jó volt újra egy olyan osztályban lenni, ami tele van autókkal.”
A GTD Pro-ban összesen hat autó indul ezen a hétvégén, hat különböző gyártót képviselve. Ezek a Corvette, a Porsche, a BMW, a Mercedes, a Lexus és az Aston Martin.
„Láttunk már ilyet Long Beachen az elmúlt években – a srácok korán kockáztatnak, és ez a végén kifizetődhet” – tette hozzá Taylor.
„Ahogy korábban is mondtuk, néha olyan nehéz előzni, hogy ez egy jó hely arra, hogy vállaljuk az extra kockázatot.„