vasárnap, június 26, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapIMSAElvesztette a második helyét a 79-es Porsche

Elvesztette a második helyét a 79-es Porsche

- Hirdetés -

A 79-es Porsche mellett még két autó veszítette el a Rolex 24-re kvalifikáló vasárnapi versenyen megszerzett pozícióját.

Korábban már megírtuk, hogy a GTD Pro és a GTD kategória kvalifikációs futama nagy csatát hozott.

- Hirdetés -

A GTD Pro kategóriában a Bortolotti nevével fémjelzett Lamborghini Huracan GT3 brillírozott, míg a GTD osztályban a Winward Mercedes GT3-at vitte sikerre Lucas Auer.

A verseny utáni ellenőrzést követően azonban több csapat is megütötte a bokáját – írja a Racer.com.

- Hirdetés -

Így 79-es számú WeatherTech Racing Porsche és a 97-es WeatherTech Racing Mercedes AMG GTD Pro versenyautók, valamint a 16-os Wright Motorsports Porsche GTD autója sem tartotta be a Michelin és az IMSA által meghatározott szabályokat.

Ennek értelmében ez a három alakulat az áthajtásos büntetések időbeli megfelelőjét kapta.

A csapatok az első szabálysértésért a versenyen belül figyelmeztetést kaptak, mielőtt a második szabálysértésért a fenti büntetést szabtak ki.

A 79-es számú Porsche a GTD Pro kategóriában a második helyen végzett, míg a 16-os számú Wright Motorsports Porsche a harmadik lett a GTD-ben.

A Michelin a Roar rajtja előtt kiadott technikai közleményében felvázolt bizonyos követelményeket a futóművekre és a guminyomásra vonatkozóan.

A 3,5 fokon túli negatív dőlésszög tilos, és a kiadvány meghatározta, hogy az adott dőlésszögtartományokhoz milyen minimális stabilizált nyomásnak kell lennie – 29 psi-től kezdődően.

- Advertisement -
SourceRacer
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss