Ismételtem sárga zászlós incidens, ismételten egy LMP3 miatt, a 60-as Meyer Shank pedig átvette a vezetést, volánnál Helio Castroneves!
Teljes pályás sárga zászlóval indult a Daytonai 24 órás utolsó előtti órája, ugyanis 13-as LMP3-as autó megállt a pályán, az új Le Mans sikánban.
Ricky Taylor pont jókor érkezett a pit roadhoz, és be tudott jönni egy splash and dashre, azaz egy gyors üzemanyagfeltöltésre.
A safety car felvezetésével érkezett a mezőny, és természetesen mindenki jött a kiállásra, kivéve a már említett 10-es Wayne Taylor Racing autót, amely így átvette a vezetést.
Az újraindítást követően pár körrel azonban Taylor elveszítette első helyét, akit először a 60-as Meyer Shank, majd később a Richard Westbrookot felmentő Loic Duval féle 5-ös JDC-Miller Cadillac is megelőzött.
A GTD Pro kategóriában nem történt változás, bár a mezőny kicsit közelebb került egymáshoz, továbbra is a Pfaff és a KCMG Porsche csatáját láthatták a nézők.
Az LMP2 osztályát az óra végén továbbra is Colton Herta vezette, Louis Deletraz előtt, aki leváltotta a nagyszerű teljesítményt nyújtó Habsburg Ferdinándot.
Rinus Veekay-t érdemes még kiemelni, aki visszavette körét az LMP2-es kategória éllovasától.
Az óra végén ismételten sárga zászló következett, ezúttal a 19-es GTD Lamborghini Huracan állt le a pálya szélén, a stratégiák pedig ismételten borultak.
A 60-as Meyer Shank autóba pedig nem más ült be a hajrára, mint Helio Castroneves!