szombat, április 20, 2024

Az IMSA kihirdette a Sebringi 12 órás BoP-ját

Dátum:

Megosztás:

Az IMSA a jövő hétvégi Sebringi 12 órás előtt meghatározta a szezon hátralévő részére a kiindulási teljesítménykiegyenlítést.

- Reklám -

A szerdán közzétett táblázatok a tavalyi szezonzáró Petit Le Mans óta bekövetkezett változásokat tükrözik, hiszen a Daytona 24 óráson egyedi elbírálásban részesültek az autók.

- Reklám -

A Road Atlantán rendezett tízórás hosszútávú verseny óta nem történt teljesítményhez kapcsolódó változás a DPi-sorozatban, így minden változás a közös GTD Pro/GTD Balance of Performance-ban történt – írja a SportsCar365.

Az Acura NSX GT3 Evo22 20 kg-os súlycsökkentést és alacsonyabb fordulatszámon megnövelt turbófeltöltést kapott a korábbi Evo konfigurációhoz képest, míg a BMW M4 GT3 és a Chevrolet Corvette C8.R GTD súlykorrekciót kapott; előbbi 1315 kg, utóbbi pedig 1340 kg súlyú lesz.

- Reklám -

Ahogy a szezonnyitó Daytonai 24 óráson is, a nemzeti homologizációval rendelkező Corvette 15 mm-es gurney flappel fog futni, ezen kívül pedig 41 mm-es légszűkítő nyílással lesz felszerelve.

A Lexus RC F GT3 valamivel nagyobb teljesítményt kap majd, az 1 mm-rel nagyobb légszűkítő nyílásnak köszönhetően, míg a McLaren 720S GT3-nak minden fordulatszám-szinten enyhe turbónyomás-csökkentéssel kellett szembenéznie.

Végül és nem utolsó sorban érdemes megemlíteni a Mercedes-AMG GT3 Evo-t, amely 10 kg-os súlycsökkentést kapott a tavalyi szezonzáró konfigurációjához képest.

Az IMSA fenntartja magának a jogot, hogy a szezon során változtatásokat eszközöljön a BoP-n, bár a Sebringi versenyhétvégén nem valószínű, hogy bármilyen módosításra sor kerül.