Nem sokkal napfelkelte után belépett a mezőny az utolsó hat órába.
Az izgalmak fokozódnak, a verseny sárga zászlós megszakítás nélkül zajlik, éleződik a harc minden kategóriában.
DPi
A versenyt ekkor a 10-es rajtszámú Acurával Ricky Taylor vezeti a 60-as szintén Acurát vezető Castroneves előtt. A körön belül autózó DPi-k közül mindkét Cadillac lőtávolságon belül, a Whelen Engineering Racinges Mike Conway a harmadik, őt követi JDC-Miller Motorsport pilótája Tristan Vautier.
LMP2
A Tower Motorsport és Ferdinand Habsburg vezetik a versenyt a 29-es Racing Team Nederland előtt, melyet Rinus VeeKay terelget. Mögöttük még körön belül DeFrancesco a 81-essel és Huffaker az 52-es PR1 Mathaisen-ben.
LMP3
Az LMP3 mezőnyében hárman autóznak körön belül a napfelkeltét követően. Cooper vezet a 74-essel, mögötte Braun az 54-esben. Harmadik helyen a Sean Creech Motorsportos Seb Priaulx.
GTD Pro
A profi GT3-asok mezőnyét a Porschék uralják, a 9-es Pfaff Motorsportot némi meglepetésre a KCMG 2-es gépe követi Patrick Pilettel a fedélzetén. A verseny itt is szoros, nyomukban a 62-es Risi Ferrari és Jack Hawksworth a Lexus-al. A Proton USA Mercedes AMG-je szintén körön belül.
GTD
Valamivel több mint 5 és fél órával a verseny vége előtt négyen küzdenek még körön belül a győzelemért. A 70-es McLaren, a Wright Motorsports Porschéja, az AF Corse Ferrari és Winward Racing 57-es Mercedes AMG GT3 Evo-ja is harcban.
Fontosabb események
GTD – A tizenkilencedik órába lépve bajba került a 42-es NTE/SSR Lamborghini. A GTD kategóriában versenyző alakulat az első kanyarban kapott bal első defektet. Hites remek érzékkel kiengedte az autót, de sajnos a gumi levált a felniről és nagyobb sérüléseket okozott a GT3-as gépnek, mialatt megpróbált visszatérni a boxba.
DPi – Öt és fél órával a vége előtt Mike Conway és Alexander Rossi csatáznak, amelyből végül az előbbi jön ki győztesen és a 31-es Whelen Engineering Cadillac így a 10-es Acura elé kerül.
GTD – Philip Ellis az 57-es Winward Mercedes-el 8 kör hátrányból mechanikai problémák miatt kiállt a versenyből.
DPi – 4 óra 48 perc van hátra, mikor Westbrook megelőzi Jarvist, aki így visszaesett a negyedik helyre a Meyer Shank Acurával. A kiállásokat követően Conway átvette a vezetést, ezzel újra egy Cadillac halad az élen. Az első négy 20 másodpercen belül, óriási a csata az óráért.
DPi – Rossi elfékezi az első kanyart és Derani ezt kihasználva megelőzi őt az újabb kiállásokat követően. Az élen Westbrook a JDC-Miller Cadillac-el, mögötte Derani a Wheelen Cadillac-el, őket követi a két Acura. A Meyer-Shank-nél Pagenaud vette át a kormányt, mindössze 15 másodperc választja el őket az első helytől.
DPi – Az újabb kiállások alkalmával Duval ült be Westbrook helyére a JDC-Miller Motorsports-nál. A 10-es Acurát Rossit váltva már Filip Albuquerque vezeti. Az utolsó negyedben kialakult állás egyelőre változatlan, az élen a Wheelen Engineering Cadillac-je, őket követi a JDC-Miller Motorsports szintén Cadillac-el, a visszaeső Acurák közül a 60-as rajtszámú Meyer-Shank-el Pagenaud a harmadik, szorosan mögötte Albuquerque a 10-esben. A harc éleződik, mindössze 11 másodperc választja el az első négy helyezettet.
GTD Pro – Az élen továbbra is két Porschés csapat halad, azonban a KCMG átvette az első helyet Olsen vezetésével, Campbell a PFAFF Porschéval a második helyen halad. Őket Pier Guidi követi a Risi Competizione Ferrarival. Az első három helyezett között itt is 11 másodperc csupán a különbség. Negyedik helyen a továbbra is zárkózni próbáló Vasser Sullivan Lexus Barnicoat-al a volán mögött.
LMP2 – A különböző stratégiák miatt némileg változott az LMP2 állása. Az IndyCar pilótákat felvonultató DragonSpeed USA átvette a vezetést úgy, hogy az ő nevük mellett szerepel a legtöbb kiállás a verseny jelen szakaszában, szám szerint 40. A spórolásra építő PR1 Mathaisen autóban Lapierre feljött a második helyre, a csapat eddig mindössze 33 kiállást épített be a stratégiájába. Deletraz halad a harmadik helyen a Tower Motorsport színeiben, azonban folyamatosan közeledik a tartalékoló Lapierre. Deletraz körönként 7-8 tizeddel gyorsabb, érdekes taktikai csatát hozott ez a verseny a kategória számára.
Fordulunk a finisre
Semmi nem dőlt még el, a Cadillac-es alakulatoknak jót tett a napfelkelte, mindkét csapat megelőzte Acurás riválisát, azonban a különbségek szinte eltűntek. Izgalmas hajrá várható, következik az utolsó három óra.