A pályán és a környezetében több változtatást végrehajtanak a versenyzési és a nézői élmény javítására. Elhárítják az egyik legfontosabb problémát is, egy másiknak a kezeléséről viszont nincs fejlemény.
Az első Miami Nagydíj ugyanis kevés látványosságot hozott, viszonylag unalmas körözésbe torkollott, bár Max Verstappen a pályán vette át az 1. helyet Charles Leclerc-től és a végén keményen kellett védekeznie is ellene. Ennek egyik oka az aszfalt volt, aminek minőségét Lewis Hamilton egy brit barkácsáruház silány minőségű parkolójához hasonlította.
A hőségben és a terheléstől több helyen felszakadozott a friss burkolat, a kavicsok nagyon csúszóssá tették a felületet és megnehezítették az előzést. Ennek elhárítására a rendezők egy vadonatúj aszfaltréteget rendeltek a 2023-as futamra.
First world problem, de a kiváltságosok ellátásába több baki csúszott, a nyitónapon például logisztikai okból nem tudták őket rendes felszolgálással várni a paddockban, ezen több híresség kiakadt. Ezen biztos javítani akarnak a szervezők, ám egy másik, a meghívott vendégeket érintő változás, hogy a csapatok vendéglátó egységeit a Miami Dolphins stadionjának füvére építik fel, nem zsúfolják őket a stadion köré. A stadionba szólóan olyan ülésekre is fognak jegyeket árulni, ahonnan rálátni a benti eseményekre. Emellett egy vadonatúj épületet is felhúznak az F1 által meghívottak vendégeknek.
Arról viszont nincs hír, hogy a kanyargós részen a 13/14-es kanyar bukóterénél lesznek-e változások: a pilóták háborogtak, amiért ide nem helyeztek el energiaelnyelő bálákat, így a balesetet szenvedő pilóták egyből a betonfalba csapódtak. Erre már a versenyhétvége alatt felhívták a versenyirányítás figyelmét, de nem avatkoztak közbe, és ketten is fájdalmakra panaszkodtak az itteni baleset után.
Felmerült ötletként, hogy a pálya ezen részén módosítsanak a pilóták szemszögéből ritmustalan vonalvezetésen, de a szervezők részéről Tom Garfinkel azt mondta, a konzultációk után 2023-ban nem lesz változás. A Miami Nagydíjat május 5-7 között rendezik.