szombat, május 28, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
KezdőlapE-mobilityA Tesla 48 000 autót kénytelen visszahívni

A Tesla 48 000 autót kénytelen visszahívni

- Hirdetés -

A Tesla mintegy 48 000 Model 3 Performance járművet hív vissza az Egyesült Államokban, egy eléggé aggasztó meghibásodás miatt.

A hiba pedig nem más, hogy a “Track Mode” üzemmódban nem jelenik meg a sebességmérő, derül ki a pénteken közzétett dokumentumokból – írja a Reuters.

- Hirdetés -

A visszahívás a 2018 és 2022 közötti modellévek járműveire vonatkozik. A Tesla a hiba elhárítása érdekében egy felhőn keresztüli szoftverfrissítést hajt végre.

A Tesla szerint egy decemberben kiadott firmware-frissítés véletlenül eltávolította a sebességmérő egységet a felhasználói felületről.

- Hirdetés -

A National Highway Traffic Safety Administration (Nemzeti Közúti Közlekedésbiztonsági Hivatal) szerint a járművek nem felelnek meg egy személygépjármű biztonsági szabványnak, és ha a sofőrök nem tudják, milyen gyorsan haladnak, az növelheti a baleset kockázatát.

Az elmúlt egy évben a Tesla több visszahívásra is rákényszerült, többek között az NHTSA nyomására. A Tesla pénteken külön visszahívott egy 2022-es Model X járművet, mert a második soros ülésnél nem volt felszerelve egy tartó.

A Tesla összesen 10 visszahívási kampányt hajtott végre 2022-ben, amelyek 2,1 millió járművet fednek le – közölte az NHTSA, de egyes járműveket többször is vissza kellet hívni. Ez a Ford Motor után a második legtöbb visszahívott jármű idén.

Az elektromos autók piacvezető márkája, a Tesla elég sok problémával küzd, nemrég például egy temetőben érzékelt az autó oda nem illő – és nem létező – embereket.

A cégen belül is hatalmas a felfordulás, hiszen Elon Musk a twitter megvásárláshoz a márka részvényeit használja fedezetnek.

- Advertisement -
SourceReuters
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss