szombat, február 24, 2024

Danica Patrick nyíltan beszélt betiltott Super Bowl reklámjáról

Dátum:

Megosztás:

A korábbi NASCAR sztár, Danica Patrick az évek során több figyelemre méltó Super Bowl reklámban is szerepelt a GoDaddy.com oldalán.

- Reklám -

A GoDaddy.com provokatív, gyakran vitatható erkölcsű reklámstílust alkalmazott a Super Bowl reklámjaival, amelyek mindig vírusszerűen terjedtek.

- Reklám -

Patrick több reklámfilmben is szerepelt, bár nem mindegyik kapott jó fogadtatást a közönségtől.

2015-ben a GoDaddy.com egyik Super Bowl reklámját, amelyben Patrick szerepelt, az állatvédő csoportok kritikáját követően visszavonták.

- Reklám -

A reklámban egy kiskutya elveszik, majd hazatalál. Ezután pedig a GoDaddy.com segítségével létrehozott weboldalon keresztül online értékesítették – írja a Guardian.

Danica Patrick a reklám végén a kiskutyával együtt elhajtott. Az állatbarátok sértőnek találták, mások szerint pedig az állatok online értékesítését népszerűsítette.

A GoDaddy, amely Patrick NASCAR szponzora volt, a meccs előtt visszavonta a reklámot, és helyette egy olyan reklámot sugárzott, amely egy üzletembert mutat, aki a Super Bowl élvezete helyett a munkáját végzi.

Úgy gondoltuk, hogy ez egy nagyon vicces, reklám lesz” – mondta Patrick a Daytona 500-on abban az évben.

Az embereknek mindenről megvan a véleményük, különösen, ha az állatjogok vagy a fák jogainak, vagy bármilyen jognak a világába kerülünk.

Danica Patrick különleges rekordot tudhat magáénak, hiszen 2007 óta minden évben szerepelt a „nagy meccs” alatti hírdetésekben. Ez a sorozat azonban idén megszakadt.

A hölgyversenyzőből lett üzletasszony mindeközben lelkes kutyabarát, gyakran mutogatja a kiskutyáit a közösségi médiában is.