A korábbi NASCAR sztár, Danica Patrick az évek során több figyelemre méltó Super Bowl reklámban is szerepelt a GoDaddy.com oldalán.
A GoDaddy.com provokatív, gyakran vitatható erkölcsű reklámstílust alkalmazott a Super Bowl reklámjaival, amelyek mindig vírusszerűen terjedtek.
Patrick több reklámfilmben is szerepelt, bár nem mindegyik kapott jó fogadtatást a közönségtől.
2015-ben a GoDaddy.com egyik Super Bowl reklámját, amelyben Patrick szerepelt, az állatvédő csoportok kritikáját követően visszavonták.
A reklámban egy kiskutya elveszik, majd hazatalál. Ezután pedig a GoDaddy.com segítségével létrehozott weboldalon keresztül online értékesítették – írja a Guardian.
Danica Patrick a reklám végén a kiskutyával együtt elhajtott. Az állatbarátok sértőnek találták, mások szerint pedig az állatok online értékesítését népszerűsítette.
A GoDaddy, amely Patrick NASCAR szponzora volt, a meccs előtt visszavonta a reklámot, és helyette egy olyan reklámot sugárzott, amely egy üzletembert mutat, aki a Super Bowl élvezete helyett a munkáját végzi.
„Úgy gondoltuk, hogy ez egy nagyon vicces, reklám lesz” – mondta Patrick a Daytona 500-on abban az évben.
„Az embereknek mindenről megvan a véleményük, különösen, ha az állatjogok vagy a fák jogainak, vagy bármilyen jognak a világába kerülünk.”
Danica Patrick különleges rekordot tudhat magáénak, hiszen 2007 óta minden évben szerepelt a „nagy meccs” alatti hírdetésekben. Ez a sorozat azonban idén megszakadt.
A hölgyversenyzőből lett üzletasszony mindeközben lelkes kutyabarát, gyakran mutogatja a kiskutyáit a közösségi médiában is.