Majdnem harminc év után vált és távozik a Hendrick Motorsports kötelékéből Michael Landis. A kilencvenes években Jeff Gordon szerelőjeként kezdett.
Az autó mintázata köszönt vissza Jeff Gordon szerelői csapatának tűzálló overállján. Éppen ezért minden egyes csapattagot Rainbow Warrior-nak, vagyis Szivárványharcosnak hívtak tulajdonképpen a teljes kilencvenes évek során. Egyike volt a Szivárványharcosoknak Michael Landis is, aki annak idején ennek a „hadseregnek” az egyik első tagja volt. Landis új munkájáról egyelőre nincs hír.
A New York-i születésű menedzser az IROC sorozatban kezdte motorsportos karrierjét, Ray Evernhamnek dolgozott. Amikor Evernham 1992-ben Jeff Gordon crew chief-je lett a Hendrick Motorsportnál, Landis is követte őt. Egy 2010-es interjúban elárulta, milyen feladatokat látott el a HMS-nél.
„A munkaköri leírásom szerint a 24-es és 48-as számú csapatok csapatmenedzsere vagyok. Tűzoltó és gondnok vagyok. Eloltom a tüzeket és feltakarítom a rendetlenséget. Felügyelem azokat a dolgokat, amelyek nem teszik gyorsabbá a versenyautókat, így az olyan srácok, mint Chad (Knaus) és Steve (Letarte), erre koncentrálhatnak. Valójában olyan vagyok, mint egy mini humánerőforrás osztály a csapat számára.”
Más szóval, ő felelt az adminisztrációért. Ő gondoskodott az alkalmazottak felvételéről és néhány esetben elbocsátásáról. Munkájába beletartoztak az interjúk, az alkalmazottak munkaidejének, a túlóráknak a kezelése is, és még a beszerzések jóváhagyását is ő felügyelte. Ami az utóbbi részt illeti, ő gondoskodott a csapat vezetésének pénzügyi aspektusáról, míg Jeff Gordon a vezetést végezte. A csapatfőnököknek is beszámolt, és közösen hozták meg a döntéseket. Azonban Landisnek magának volt hatásköre a döntések végrehajtására, míg a csapatfőnökök a versenyekre koncentráltak.
I’ve been told Michael Landis, a team manager and nearly 30-year employee at HMS, recently left the organization looking for a career reset in racing. He was a member of the original „Rainbow Warriors” on the No. 24 car and began his motorsports career with IROC. #NASCAR
— Jim Utter (@jim_utter) March 11, 2022