Tyler Reddick 90 domináns kör után volt kénytelen feladni a vezetést, miután defektet kapott, és Byronnal is ütközött.
Tyler Reddicknek 151 körön keresztül minden úgy alakult, ahogy eltervezte a NASCAR Cup Series vasárnapi futamán az Auto Club Speedwayen.
A 152. körben azonban, amikor a Richard Childress Racing Chevrolet-jén a bal hátsó gumi elszállt, Reddicknek elszállt az esélye arra, hogy megnyerje élete első NASCAR Cup Series versenyét.
Ami még rosszabb, hogy ez akkor történt, amikor Reddick vezetett.
Az 1-es kanyar felé haladva Reddick érezte a bal hátsó defektet, de le tudott lassítani és meg tudta tartani az irányítást az autó felett, mielőtt elérte volna a kanyart.
Ahogy a mezőny elhaladt mellette, Reddick a fal közelében tartotta autóját, abban a reményben, hogy ütközés nélkül vissza tud térni a pit roadra.
Ekkor azonban érkezett Byron, aki elvesztette uralmát autója felett, és belecsapódott a 8-as autóba, mely végül a falban kötött ki.
„Teljesen lelomboz az, ahogy a versenyünk alakult, de nem is lehetnék büszkébb az egész csapatra, és arra, amit ma a verseny nagy részében sikerült elérnünk” – mondta Reddick. „Tanulni fogunk ebből, erősebbek leszünk, és éhesebbek, mint valaha.”
A baleset miatt az autó gyakorlatilag vezethetetlenné vált, és miután a 8-as számú csapat meg tudta javítani azt, végül a 24. helyre döcögött be.
Tyler Reddick 10 alkalommal vezetett összesen 90 körön keresztül, ami versenycsúcsot jelent, és mindkét szakaszt megnyerte.
Bár az eredmény nem az volt, amiben a 28 éves versenyző reménykedett, a teljesítménye az egyik legjobb egy futamon nyújtott teljesítménye volt a Cup Seriesben.
A Fontanában az élen eltöltött 90 kör több volt, mint amennyit az első két teljes szezonjában együttvéve vezetett.