Balance of Performance módosítások legfőképpen a Corvette és BMW M4 GT3 autókat érintik – egy héttel a Daytonai 24 órás verseny előtt.
Az IMSA mind a Chevrolet Corvette C8.R, mind a BMW M4 GT3 számára plusz súlyt adott a hétvégi Rolex 24 at Daytona előtt.
A verseny előtti Balance of Performance táblázatban megerősítették, hogy a Corvette-et használó csapatoknak mostantól 1335 kg-os tömeggel kell számulniuk – írja a SportCar365.
Ez 15 kg-os növekedést jelent a múlt hétvégi Roar Before the Rolex 24 kvalifikációs versenyen használt konfigurációhoz képest, míg a BMW 10 kg plusz súlyt kapott.
Jó hír lehet azonban, hogy mindkét autó olyan aerodinamikai módosításokat kapott, amelyek az autó sebességet hivatottak segíteni.
A Corvette a hátsó szárny -8 fokos szöggel (3 fokos csökkenés), a BMW pedig -2,2 fokos szöggel fog futni, miután korábban nekik 0 fokos beállítást kellet használniuk.
Emellett a BMW 4 liter üzemanyag-kapacitást veszít.
A GTD-autókat érintő további változások közé tartozik az Acura NSX GT3 Evo22 esetében a 25 kg-os súlycsökkentés és a 4 literes üzemanyag-kapacitás növekedés.
Aa Lamborghini Huracan GT3 Evo esetében a hátsó szárny minimális szögének 1 fokos, a Mercedes-AMG GT3 Evo esetében pedig 1,2 fokos változás lesz tapasztalható.
A McLaren 720S GT3-ba a hétvégi versenyen 4 literrel több üzemanyagot rakhatnak majd a csapatok.
A DPi osztályban nem történt BoP-változás.