Egészen profán logisztikai okai vannak, miért nem lesz ott a Paul Miller Racing a daytonai 24 óráson: nem érkeznek meg hozzájuk időben az új autók.
BMW-re vált a Paul Miller Racing a 2022-es IMSA-szezonra. Az istálló szezonja azonban csak Sebringben tud majd elkezdődni, tekintve hogy viszonylag későn váltottak márkát. Az ok a BMW limitált kapacitása, amellyel az új M4 GT3-akat a csapat rendelkezésére tudja bocsátani. A PMR ezelőtt hat évig versenyzett Lamborghinikkel, és az olasz autóval szerzett 2018-ban GTD-, 2020-ban pedig Endurance Cup-bajnoki címet kategóriájában.
A csapat továbbra is a GTD kategóriában folytatja, a teljes szezonos versenyzők Bryan Sellers és Madison Snow lesznek. A páros egyébként egészen lenyűgöző statisztikát tudhat magáénak: azokon a versenyeken, amelyeken együtt indultak, a 44 százalékon minimum dobogóra tudtak állni.
„Tekintve, hogy BMW-viszonteladó vagyok most már húsz éve, első kézből láthattam a teljesítményüket az utcai autóikban. Na meg persze a versenyautóikban is” – fogalmazott a csapattulajdonos Paul Miller a Racer kérdésére. „Eredetileg még egy ennél is későbbi szezonkezdésről volt csak szó. A BMW viszont nagyszerű munkát végzett, hogy már Sebringben megkezdhessük a szezonunkat.”
A versenyző Madison Snow így vélekedett 2022-ről: „Új korszak kezdődik idén az istálló életében, több lehetőséggel és kihívással. Ráadásul számomra el lesz az első alkalom, hogy orrmotoros autót vezethetek. A barátaim azt mondták, a Mazda Miata nem számít! Szóval kíváncsi vagyok egyáltalán az összehasonlításra az eddigi autókhoz képest. Bryan Sellersszel voltunk olyan szerencsések, hogy a Petit Le Mans-on megnézhettük az autót, sőt, be is ülhettünk. Leesett tőle az állunk az alatt a pár perc alatt is. Kicsit jobbak a lehetőségeink a magasságunkat illetően ebben az autóban. Ami, nos, nem jön rosszul...”