A Dodge komolyan fontolgatta a NASCAR-ba való visszatérés gondolatát a következő években, a tárgyalások azonban megakadtak.
A Dodge tárgyalása a NASCAR-ral a versenysorozatba gyártóként való visszatérésről a Sports Business Journal forrásai szerint megrekedt, miközben a NASCAR továbbra is keresi azt a gyártót, aki negyedikként csatlakozna a sportághoz.
A sorozat vezetői az elmúlt években keményen dolgoztak a színfalak mögött, hogy találjanak egy autógyártót, aki a Chevy, a Ford és a Toyota mellé csatlakozva motorokat biztosítana a csapatoknak, miközben utcai autóikat reklámoznák a rajongóknak, és megismertetnék a sportot az ügyfeleikkel.
A források szerint a Dodge volt az egyik olyan vállalat, amelyet megkerestek, és ők komolyan fontolgatták, hogy az elkövetkező években újra csatlakoznak a NASCAR-hoz.
A Dodge többször is szerepelt a NASCAR-ban, legutóbb 2001-12 között, de a Penske csapattal és Brad Keselowskival megnyert bajnoki cím után, a Gen6 autó bevezetése előtt távoztak. Pletykák szerint volt egy elkészült hatodik generációs Dodge autó, de ez soha nem került bevetésre.
A Penske ugyanis Fordra váltott, a Dodge pedig azt mondta, hogy nem talált másik élcsapatot, amellyel együttműködhetne.
A reményteljes hónapok után viszont a tárgyalások azonban az elmúlt hónapokban lehűltek; a pontos okok nem voltak világosak, de egy új NASCAR-program elindítása jelentős pénzügyi befektetés lenne bármelyik autógyár számára.
A Dodge a pletykák szerint az RFK Racinggel tárgyalt, amely jelenleg Fordokat használ. Az autógyártó legnagyobb projektje jelenleg az NHRA, azaz a gyorsulási verseny szakága, amelyben Tony Stewart csapatának a partnerei – Stewart pedig szintén tulajdonos a NASCAR-ban, és istállója szintén Fordokat használ.
Az amerikai autógyártó ennek tudatában egy közleményt adott ki: „A Dodge az NHRA Camping World Drag Racing sorozatban tett erőfeszítéseinkre és az NHRA ‘Countdown to the Championship’ versenyre összpontosít a Tony Stewart Racinggel, és jelenleg nem tervez terjeszkedni más verseny sorozatokba.„