A történelmi Lime Rock Parkban zajló versenyt végül egy kilenc perces szétlövés döntötte el, egy késői sárga zászló miatt.
Jaminet az utolsó újraindításnál kilőtt és simán megnyerte a versenyt a Pfaff Motorsport Porsche csapatnak, miközben Alex Riberas (Heart of Racing Aston Martin Vantage) a második helyen tartotta vissza Ben Barnicoat VasserSullivan Lexus RC F-jét.
Mögöttük a nem-Pro GTD osztályban óriási küzdelem volt: Philip Ellis a Winward Racing Mercedesével az újraindításnál az 1-es kanyarban elment Aaron Telitz második helyezett Lexusa mellett, azonban összeértek, és megsérült a Lexus motorházteteje.
Bryan Sellers (Paul Miller Racing BMW M4) a következő körben megelőzte az RC F-et a kategória második helyéért.
Az utolsó körben jött a dráma, ugyanis Ellis autójából kifogyott az üzemagyak, így a győzelmet Sellers szerezte meg a második HoR Astonban ülő Maxime Martin előtt.
A nap korábbi részében Pfaff Motorsport Porsche istállójában versenyző Campbell a pole-ból rajtolva szinte végig vezetett a sérüléséből visszatérő Jack Hawksworth (Pro Lexus), Ross Gunn (Pro HoR Aston) és Jordan Taylor gyári Corvette-je előtt.
Egy kiváló stratégiai húzásnak köszönhetően Hawksworth a középső stint nagy részében vezetett – amíg Campbell el nem ment mellette egy órával a vége előtt -, de a Lexusnak hosszabb utolsó boxkiállásra volt szüksége emiatt a taktika miatt.
A Corvette egy érdekes stratégiai döntés miatt 5 kör hátrányba került. A kiállása után ugyanis Antonio Garcia a nem-Pro GTD autók közé került, és nekiment Jules Gounon WeatherTech Mercedesének. Ez megrongálta a C8.R jobb hátsó szárnyát.
A másik Pro kategóriás autó, a Connor De Phillippi/John Edwards RLL BMW M4-es még rosszabb versenyt futott: a rajtrács végére került, miután a kvalifikáció után nem sikerült átmenni a hasmagassági ellenőrzésen, majd 77 kör után műszaki hibával kiesett.