Camille Kostek modell, televíziós személyiség és vállalkozó csatlakozott a Rowdy Energyhöz, mint a vállalat vezető wellness-felelőse.
Kostek fő feladata, az új kalóriaégető termékcsalád, a Power Burn népszerűsítése lesz. A Kyle Busch által létrehozott márka Power Burn terméke idén februárban került piacra, és klinikai tesztek szerint dobozonként akár 150 kalóriát is eléget.
„Amikor az életmódomról van szó, akkor ha valakivel társulok, azt akarom, hogy természetesen illeszkedjen az életembe, mert végül is én végzem ezeket a sajtóturnékat és megjelenéseket, és én beszélek a márka nevében, és azt akarom, hogy jól érezzem magam” – mondta Kostek.
„Nem akarom, hogy egy forgatókönyvet kelljen tanulmányoznom és elolvasnom.”
„Szóval amikor értesültem a Rowdy-ról, azt gondoltam, ezt ki kell próbálnom. És imádtam. Imádtam az ízét, de ezen túlmenően imádom, amit ebbe a vékony, vibráló dobozba csomagoltak, és gyönyörűen néz ki.”
Kostek, aki szerepelt a Sports Illustrated 2022-es fürdőruhás kiadásában, nem ír alá a bármilyen szponzorhoz, és nagyon válogatós, ha az általa támogatott márkákról és termékekről van szó.
„Nagyon válogatós vagyok, és valójában nagyon büszke vagyok arra, hogy egy kezemen meg tudom számolni azokat a partnerségeket, amelyekben hosszú távon teljes mértékben benne vagyok” – mondta Camille Kostek.
Az energiaital-gyártó céggel való partnerség jól illik Kostek számára. Amikor Camille egy tévéműsor házigazdájaként forgat, akár 12-16 órát is eltölthet egyfolytában a forgatáson. Az sem ritka, hogy egyetlen nap alatt több magazin számára is fotózik, ahogy ő fogalmaz, „napkeltétől napnyugtáig.”
Kosteknek könnyű lenne bármilyen energiaitalt feldobnia az ő időbeosztása mellett, de a táplálkozás, a fitnesz és az általános egészség iránti elkötelezettsége miatt a Rowdy tökéletesen illik hozzá, tekintettel az összetevőire, beleértve az elektrolitokat a hidratáltság fenntartása érdekében és a természetes koffeint a szabadalmaztatott energiaital-összeomlás kiküszöbölésére.