Három fontos motorsport esemény volt az amerikai televíziókban múlt hétvégén. Lássuk, hogyan alakultak a nézettségi adatok.
A NASCAR éves All-Star versenyét a múlt hétvégén Texasban rendezték meg, és a vasárnap esti All-Star „gála” FS1 közvetítése 1,38-as Nielsen nézettséget és 2,481 millió nézőt ért el a ShowBuzzDaily.com adatai szerint.
Ez a tavalyi All-Star verseny 1,64/2,7 milliós nézettségéhez képest, amelyet június közepén rendeztek Texasban, csökkent. Az All-Star Open átlagosan 0,91/1,555 milliós nézettséget ért el az FS1 csatornán.
A Forma-1-es Spanyol Nagydíj vasárnap az ESPN2 kábelcsatornán ment, 0,59 és 1,146 milliós nézettséget ért el, ami a tavalyi 0,55/857 ezres átlagnál javulást jelent.
Az ESPN sajtóközleménye hangsúlyozta, hogy az év első hat futamának átlaga az ABC/ESPN csatornákon 1,4 millió, ami 44%-os növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest.
A hétvégi Monacói Nagydíjat mind az ingyenes, mind a kábeles csatornákon közvetítik, a futamot az ESPN élőben közvetíti, majd később délután az országosan elérhető ABC ismétli.
Az Indy 500 időmérőjének új formátuma a nézettségi csúcsértékek nagymértékű növekedését látva kifizetődő volt.
Az NBC vasárnap délutáni közvetítése átlagosan 0,56-os nézettséget ért el 915 000 nézővel, szemben a tavalyi kvalifikáció NBC-s részének 0,39/649 000-es nézettségével.
A NASCAR Xfinity Series szombati texasi versenye átlagosan 0,45/692 000 nézőt vonzott, míg a péntek esti Camping World Truck futam 0,30/482 000 nézőt, mindkettő az FS1 kábel csatornán ment.
A következő hétvége fontos lesz, hiszen az ABC/ESPN-nél jön a Monacói Nagydíj, a Fox Sportsnál a Coca-Cola 600, míg az NBC-nél az Indy 500.