Az Arrow McLaren SP arra számít, hogy a hosszú távú stratégiájának egy fontos darabját még az Indy 500-as verseny előtt magához kötheti.
Zak Brown csapatfőnök megerősítette, hogy az AMSP-s Pato O’Ward nemsokára aláírja új szerződését, és ezzel véget érhet a szezon eleje tartó se veled se nélküled sztori.
„Patóval remekül állunk” – mondta a McLaren Racing vezérigazgatója a RACER-nek. „Jól megértjük egymást, és még hosszú ideig szeretnénk együtt dolgozni.
„Bár még nem került aláírásra a szerződés de kölcsönös egyetértés van közöttünk. Hamarosan – hetek, nem hónapok múlva – meglesz az új egyezség. Eléggé izgatott vagyok emiatt.”
A kétszeres futamgyőztes, aki 2020-ban csatlakozott az AMSP-hez, olyan fizetésemelésre számíthat, amely tükrözi az NTT IndyCar Series élmezőnyében betöltött státuszát, és azt, hogy a meglévő szerződése legalább 2025-ig meghosszabbodik a McLarennél.
Hamarosan fontos döntések születhetnek azzal kapcsolatban is, hogy ki lesz az AMSP harmadik, 2023-ban esedékes teljes munkaidős versenyzője, és egy másik, az IndyCarhoz kapcsolódó, versenyzőt érintő témában is.
Az Andretti Autosport versenyzője, Colton Herta, aki Forma-1-es tesztelési és fejlesztési szerződést kötött a McLaren Racinggel, hamarosan választ kaphat arra a kérdésére, hogy mikor és hol fogja vezetni a tavalyi McLaren MCL35-Mercedest.
„Igen, most már van egy felépített tervünk Colton számára” – mondta Brown. „Ez Andreas Seidlre van bízva, hogy ezt kifelé is kommunikálja, amikor készen áll rá. De igen, van egy pontos elképzelésünk.„