A NASCAR az idei évtől máshogy bünteti, ha egy autóról leválik egy kerék a bokszutcai műveleteknél elkövetett hibákból kifolyólag, de a szerelőkre nézve enyhébbek a következmények.
Tavaly az volt a gyakorlat, hogy ilyen esetben automatikusan négy futamra eltiltják a hibáért felelős szerelőket, ezen módosítottak 2023-ra: attól függően, hogy a bokszutcában, és hogy sárga/zöld zászló hatálya alatt történik-e hiba, különbözőek a büntetések.
Az idei első ilyen kihágás a legsúlyosabb retorziót vonta maga után, mert az érintett pilóta, a csúcskategória 2017-es kiírásának bajnoka, Martin Truex kocsijáról már a pályán gurult el a bal első kerék, ezért ő kétkörös büntetést kapott, szerelőgárdájának két tagját pedig, név szerint a kerékcserét végző Danny Olszowy-t és a kocsiemelőt kezető Kellen Mills-t két futamra eltiltották. Ők így nem vehetnek részt a hétvégi las vegas-i, valamint az utána következő phoenix-i versenyen.
A végül a 11. helyen záró Truex azt mondta, érezte, hogy valami nem stimmel, mert ahogy a kerékcsere után folytatta a vezetést, füst szállt fel az autó bal eleje felől.
2022-ben 14 esetben szabtak ki büntetést autóról leváló kerék miatt, és egy csapat, a Kaulig követte el többször is ezt a vétséget.