A 3-as és a 4-es számú Chevrolet Corvette C8.R nagy hátrányban, már csak tesztelési jelleggel körözget a pályán.
Már alapból nagy hátránnyal kezdte a versenyt a Corvette Racing, hiszen sem a gumikkal, sem a BoP-vel nem jártak szerencsésen.
A tavalyi GT Le Mans kategória győztes csapatának 4-es számú versenyautóját – amely most a GTD Pro kategóriában versenyez – a hetedik órában vitték először a garázsba, és körülbelül két órával később csatlakozott hozzá a 3-as számú testvérautó.
A Corvette Racing szóvivője a Sportscar365-nek elmondta, hogy a csapat a 4-es számú autó generátorát vizsgálta, és a szerelés elhúzódott. A 3-as autó problémáiról nem érkezett hivatalos információ.
Marco Sorensen a 4-es rajtszámú autó problémáiról így nyilatkozott: „Hátulról kaptunk egy ütközést, ami nagy károkat okozott.”
„Egy megpördülő LMP3-as autó volt előttünk, és keményen kellett fékeznem, mert nem volt hova mennem. Aztán hátulról nekem jöttek. Nem tudom, ki volt az.”
Ennek ellenére a dán versenyző tovább tudott hajtani, 4-es Corvette problémái inkább a kiállásnál kezdődtek.
„Az autó ezután rendben volt. Továbbra is jó köröket tudtam futni, és még mindig versenyben voltunk. Minden rendben volt. Aztán mielőtt bejöttem volna a boxba, az motor teljesen leállt.”
„Amikor Nick (Tandy) beugrott, nem tudtuk beindítani a motort. Kemény dolog. Hosszú volt a javítás.”
A 3-as számú Corvette 12, a 4-es számú elképesztő, 76 körös hátrányban körözget – tesztel – a pályán.