csütörtök, április 25, 2024

Taylor Hagler – Amerika egyik leggyorsabb hölgyversenyzője

Dátum:

Megosztás:

A 2021-es IMSA Pilot Challenge bajnoka sokáig nem a versenyzésnek élt, azonban váltott, és ennek meg is lett az eredménye.

- Reklám -

Taylor Hagler 10 évig hivatásosan lovagolt, azonban 2018-ban úgy döntött, élete másik nagy szerelmével, az autósporttal szeretne foglalkozni.

- Reklám -

Ez nem volt meglepő, hiszen a Hagler család mindig is rajongással figyelte a szakágat.

2018-tól kezdve egészen meredek ívet írt le a 26 éves versenyző karrierje, hiszen két éve alatt a nevelőszériákban pole pozíciókat és győzelmeket is szerzett. 2020-ban pedig már az IMSA Pilot Challenge-ben találta magát.

- Reklám -

Az áttörést mégis 2021 hozta meg Taylor Hagler számára, ekkor ugyanis a széria egyik legjobb csapatához, a Bryan Herta Autosporthoz került.

Hagler és csapattársa, Michael Lewis a tökéletes kombinációnak bizonyultak.

„Nagyon sokkal tartozom Michael-nek, és természetesen a mérnökünknek, Kyle Comptonnak. Mindig mellettem álltak, főleg azokban az időkben, amikor a legnagyobb szükségem volt rájuk. Elmondhatjuk, hogy ez egy igazi csapatmunka volt” – mondta Taylor Hagler.

Az IMSA Pilot Challenge első női győztese hozzátette, egy pillanatig sem érezte úgy, hogy a csapata máshogy kezelte volna őt.

„Nem úgy néztek rám, mint egy női versenyzőre. Viszont emiatt én extra nyomást helyeztem magamra, és nagyon boldog vagyok, hogy ezzel meg tudtam birkózni. A Lime Rock Park-i győzelmünk volt a szezon fordulópontja. Elképesztő önbizalmat adott az a verseny.”

Taylor Hagler tudja, 2022-ben még magasabbra kell majd tenni a lécet.

„Szeretnék jobban belemélyedni az autó technikai részleteibe. Ez talán majd segít tökéletesíteni a beállításokat, ami több pole pozíciót eredményezhet” – nyilatkozta a Racer magazinnak Hagler.

„Nem szálltunk el ettől a bajnoki címtől. Jövőre még keményebben fogunk dolgozni azért, hogy Michael háromszoros bajnok lehessen, míg a csapatunk az első olyan legyen, aki duplázni tud egymás utáni években.”