Lecsapott a technika ördöge a pole-ból induló 01-es Chip Ganassi Racing Cadillac-re, akik már rögtön a rajt után hátraestek.
Sebastien Bourdais rögtön a rajtnál visszaesett, és az első kör végén a boxba kellett mennie egy visszaváltási probléma miatt.
A motorburkolat lekerült, és a számítógépet bedugták, de más látható javítás nem történt. A csapat ezután feltöltötte üzemanyaggal az autót és visszaküldte Bourdais-t, mielőtt másodszor is a boxba ment volna, ezidő alatt két kört kapott.
Pipo Derani átvette a vezetést a 31-es Action Express Racing Cadillacben, őt követte Ricky Taylor a 10-es Wayne Taylor Racing Acurában és Tom Blomqvist a No.60-as Meyer Shank Racing with Curb Agajanian Acurában.
Blomqvist nem sokkal később elvesztette a pozíciót Alex Lynnnel szemben a No.02-es CGR Cadillacben. Lynnnek később egy áthajtásos büntetést kellett letöltenie sárga jelzés alatt történő előzésért.
Nem a 01 volt az egyetlen favorit, aki korán bajba került. A 36-os számú Andretti Autosport Ligier LMP3-as a már a rajt előtt a garázsba állt, majd újra visszatért, de végül kiesett egy nyilvánvaló hűtési problémával.
Gar Robinson a pole-ból indulva korán vezetett a Riley Motorsport 74-es számú Ligier-jével, de a 17-es kanyarban 15 perc után megpördült, és átadta a vezetést Harry Gottsackernek a Muehlner Motorsport America Duqueine 6-os számú versenyautójával.
Gottsacker és segédpilótája, Alec Udell későn ültek be az autóba, mivel más versenyzők nem tudtak részt venni a versenyen, és csatlakoztak Ugo de Wilde-hoz.
Problémák a GT osztályban is
A GT kategória autói közül a korai boxba hívott versenyzők között volt a 23-as Heart of Racing Aston Martin GTD Pro, akinek ismeretlen problémája volt, Alex Riberas a boxban maradt, és végül szintén a garázsba került.
A GTD pole pozícióját megszerző Zacharie Robichon is kiállt a 36-os Wright Motorsports Porschéval kerékagy problémák miatt.
Az LMP2 és a GTD Pro pole pozíciót elfoglaló versenyzők voltak az egyetlenek, akik sértetlenül vészelték át az első félórát.
Daniel Serra a 62-es számú Risi Competizione Ferrari 488-assal vezet Mirko Bortolotti előtt a 63-as számú TR3 Racing Lamborghini Huracannal.
Ben Keating állt az élen a 52-es PR1 Mathiasen Motorsports ORECA-val, akit Henrik Hedman követett a 81-es DragonSpeed ORECA-val.