Korábban már bejelentették, hogy Augusto Farfus lesz a BMW LMDh autójának egyik teljes munkaidős versenyzője 2023-ban.
Ez azt jelenti, hogy egyéb projektjeit, mint például a japán Super GT szériát a háttérbe kell majd szorítania.
„Két ütközés van a dátumokban, de amit jelenleg nem tudunk előre látni, az a tesztelés, és hogy az IMSA tart-e még teszteket” – mondta Farfus a Motorsport.com-nak.
„Mindenképpen vissza akarok térni, és versenyezni fogok itt a SUPER GT-ben, de az LMDh-kötelezettség miatt nem lesz ismét teljes szezon. Nem tudom megmondani, hány futamon tudok részt venni. Azt is fel kell mérnünk, hogy hány egymás utáni futam szerepel a menetrendemben, mert ezek nagyon kemények.”
„Ha csak az én döntésem lenne, akkor a teljes szezonban itt lennék, még akkor is, ha nagyon messze van és az utazás fárasztó, de végül is ez a BMW döntése.”
Farfus idén csatlakozott Seiji Ara-hoz a Studie teljes munkaidős pilótájaként az új M4 GT3 bevezetésekor, amelynek fejlesztésében kulcsszerepet játszott, de a nyolc futamból kettőt még úgy is kénytelen volt kihagyni, hogy nem teljesített teljes szezont az IMSA-ban.
A brazil versenyző a 2022-es szezont a SUPER GT és a GT World Challenge Europe Endurance Cup-ban töltötte, miközben a négy IMSA endurance versenyből háromszor elindult, és ott volt a a Nürburgringi 24 órás versenyen is – amellett, hogy kiterjedt tesztprogramat teljesített év közben az LMDh, és a GT3 gépekkel.
A 39 éves versenyző még nem tudja, hogy újra versenyezni fog-e a GT World Challenge-ben, de kijelentette: „Az egyetlen dolog, ami egyértelmű, az az IMSA és a Nürburgringi 24 órás, és szívesen részt vennék a Spa 24 óráson is.„