A viszonylag erős kezdés után hamar elszálltak a Porsche győzelmi esélyei a daytonai 24 órás futamon. A 7-es számú autót különböző műszaki hibák sújtották, míg a 6-os egy lekörözésnél rongálódott meg komolyabban, pedig az éjszaka folyamán többször is az élen haladt.
A két egység csak a 25-ös BMW-t előzte meg a csúcskategória 9 fős mezőnyének értékelésében, ennek ellenére a márka kategóriaigazgatója pozitívumnak értékelte az autó tempóját.
„A teljesítmény jó. Az Acura egyértelműen a leggyorsabb a mezőnyben, de úgy látom, a mi Porsche 963-unk közvetlenül mögötte van – mondta Urs Kuratle. – Sajnos a BMW és mi szenvedtünk el a legtöbb bajt, a Cadillac-nek és az Acurának kevés jutott belőle.”
A 7-es egység pilótája, Felipe Nasr még menet közben fogalmazott a főnökéhez hasonlóan a tempóról. „Az első etap jól ment, jó tempót diktáltam és tartottam az élen állók iramát. Utána azonban különböző bajok akadályoztak, a kormányszervó és a hibrid rendszer hibásodott meg. Nagyon türelmesen kellett újraindítani a rendszert és újra mozgásba hozni az autót” – nyilatkozta. Az autót később túlmelegedés is hátráltatta.
A másik kocsit vezető Nick Tandy szintén megemlítette a kedvező részleteket. „Fantasztikus, egyben jellemépítő volt a verseny. Sok pozitívumot tapasztaltunk, de legalább ugyanennyi negatívumot is. Erős tempót futottunk, bár még rengeteg munka vár ránk” – mondta.
Mivel új korszak kezdődött a sportautózás csúcskategóriás prototípusainak küzdelmében, várható volt, hogy a megbízhatóság nem lesz kifogástalan, és a következő hónapokban lesz mit gyógyítania a mérnököknek. Legközelebb márciusban, Sebringben csap össze a mezőny a 12 órás futamon.
A GT-autók mezőnyében sem alakult szebben a Porsche részvétele, itt ráadásul a tempóhátrányuk is látványosan nagy volt a legjobbakhoz képest.