Az utolsó óra hatalmas izgalmakat hozott, a végén pedig a 60-as rajtszámú Meyer Shank Racing nyert, melyet Helio Castroneves hozott be a célba.
Helio Castroneves a tavalyi év után ismét elhódította a Rolex órát, melyet a Daytonai 24 órás győztese kap.
A safety car vezetésével kezdődött meg az utolsó óra a Daytonai 24 óráson.
Az újraindítást követően leginkább a 31-es Whelen Engineering Racing Cadillac és az 5-ös JDC-Miller Cadillacre irányult a figyelem, akik már az éjszaka folyamán is találkoztak.
Ezúttal az 5-ös autó húzta a rövidebbet, így gyakorlatilag elvesztette esélyét a végső győzelemre.
Bár végül 10 perccel a vége előtt vissza tudta előzni a 31-es autót, nem tudta utolérni a 10-es és a 60-as autót, és harmadik lett.
Érdemes kiemelni, hogy a kiállásnál Castroneves nem cserélt kereket, míg a mögötte jövő Wayne Taylor Racing autó igen.
A brazil viszont nem hagyta magát, és még egy nagyobb előnyt is ki tudott autózni a verseny végééig, így magabiztosan nyert.
Még az sem hátráltatta, hogy az utolsó körben a GTD Pro drámájába majdnem belekeveredtek, de erről egy picit később.
A Wayne Taylor Racing 10-es autójának végül nem sikerült sorozatban negyedszer is nyerni, azonban a második helyért járó díjat így is elhódították.
Az LMP2-ben szintén hatalmas izgalmak voltak az utolsó órában, ahol Deletraz megelőzte Hertát, azonban a DragonSpeedes Colton Herta nem hagyta magát, és nem sokkal a vége előtt visszaelőzte őt.
Ráaádsul a 8-as Tower Motorsport nem csak az első, de a második helyet is elvesztette azzal, hogy lecsúszott a buszmegállóban, melyet így a Racing Team Nederland hódított el.
Az utolsó körben dőlt el a GTD Pro küzdelme
A GTD Pro-ban az utolsó körben dőlt el a győzelem sorsa, a KCMG 2-es, és a Pfaff Motorsport 9-es Porschéja az utolsó 10 órát fej-fej mellett töltötte.
Végül az utolsó 2-3 körben oda-vissza előzgették egymást, és az utolsó körben a Le Mans sikánnál összeért Laurens Vanthoor (KCMG) és Mathieu Jaminet (Pfaff), a KCMG megpördült, és a 62-es Risi Competizione Ferrari lett a második, a KCMG pedig a harmadik
A GTD kategória trófeáját magabiztos előnnyel a Wright Motorsport Porschéja hódította el, a Magnus Racing Martinja előtt. A dobogó alsó fokára a Gilbert Korthoff Motorsports Mercedes csapata állhatott fel.
Az LMP3-ban több körös előnnyel a Riley Motorsports nyert.
DPi:
# | Autó | Csapat |
1 | 60 | Meyer Shank Racing (Oliver Jarvis, Tom Blomqvist, Helio Castroneves, Simon Pagenaud) |
2 | 10 | Wayne Taylor Racing (Ricky Taylor, Filipe Albuquerque, Alexander Rossi, Will Stevens) |
3 | 5 | JDC-Miller Motorsports (Tristan Vautier, Richard Westbrook, Loic Duval, Ben Keating) |
4 | 31 | Whelen Engineering Racing (Pipo Derani, Tristan Nunez, Mike Conway) |
5 | 48 | Ally Cadillac Racing (Mike Rockenfeller, Kamui Kobayashi, Jimmie Johnson, Jose Maria Lopez) |
6 | 02 | Chip Ganassi Racing (Renger van der Zande, Sebastien Bourdais, Scott Dixon, Alex Palou) |
7 | 01 | Chip Ganassi Racing (Earl Bamber, Alex Lynn, Marcus Ericsson, Kevin Magnussen) |
LMP2:
# | Autó | Csapat |
1 | 81 | DragonSpeed (Patricio O’Ward, Eric Lux, Devlin Defrancesco, Colton Herta) |
2 | 29 | Racing Team Nederland (Frits Van Eerd, Giedo van der Garde, Dylan Murry, Rinus Veekay) |
3 | 8 | Tower Motorsport (John Farano, Louis Deletraz, Rui Pinto de Andrade, Ferdinand Habsburg-Lothringen) |
4 | 52 | PR1/Mathiasen (Ben Keating, Mikkel Jensen, Scott Huffaker, Nicolas Lapierre) |
5 | 68 | G-Drive Racing (Francois Heriau, Oliver Rasmussen, Rene Rast, Ed Jones) |
6 | 22 | United Autosport |
LMP3:
# | Autó | Csapat |
1 | 74 | Riley Motorsports (Gar Robinson, Felipe Fraga, Kay van Berlo, Michael Cooper) |
2 | 33 | Sean Creech Motorsport |
3 | 54 | CORE Autosport |
4 | 36 | Andretti Autosport |
5 | 13 | AWA |
6 | 26 | Mühlner Motorsports |
GT Daytona Pro:
# | Autó | Csapat |
1 | 9 | Pfaff Motorsports (Matt Campbell, Mathieu Jaminet, Felipe Nasr) |
2 | 62 | Risi Competizione (Alessandro Pier Guidi, James Calado, Daniel Serra, Davide Rigon) |
3 | 2 | KCMG (Laurens Vanthoor, Patrick Pilet, Dennis Olsen, Alexandre Imperatori) |
4 | 14 | VasserSullivan (Jack Hawksworth, Ben Barnicoat, Kyle Kirkwood) |
5 | 15 | Proton (Dirk Mueller, Patrick Assenheimer, Austin Cindric) |
6 | 3 | Corvette Racing (Antonio Garcia, Jordan Taylor, Nicky Catsburg) |
7 | 25 | BMW M Team RLL (Connor De Phillippi, John Edwards, Augusto Farfus, Jesse Krohn) |
8 | 79 | WeatherTech Racing (Cooper MacNeil, Julien Andlauer, Matteo Cairoli, Alessio Picariello) |
9 | 24 | BMW M Team RLL (Philipp Eng, Marco Wittmann, Nick Yelloly, Sheldon van der Linde) |
10 | 4 | Corvette Racing (Tommy Milner, Nick Tandy, Marco Sorensen) |
GT Daytona:
# | Autó | Csapat |
1 | 16 | Wright Motorsports (Ryan Hardwick, Zacharie Robichon, Jan Heylen, Richard Lietz) |
2 | 44 | Magnus Racing (John Potter, Andy Lally, Spencer Pumpelly, Jonathan Adam) |
3 | 32 | Gilbert Korthoff Motorsports (Mike Skeen, Guy Cosmo, Stevan McAleer, Scott Andrews) |
4 | 21 | AF Corse (Simon Mann, Luis Perez Companc, Nicklas Nielsen, Toni Vilander) |
5 | 70 | Inception Racing (Brendan Iribe, Frederik Schandorff, Ollie Millroy, Jordan Pepper |
6 | 57 | Winward Racing (Russell Ward, Philip Ellis, Mikael Grenier, Lucas Auer) |
7 | 64 | Team TGM (Ted Giovanis, Hugh Plumb, Matt Plumb, Owen Trinkler) |
8 | 71 | T3 Motorsport (Franck Perera, Mateo Llarena, Maximilian Paul, Misha Goikhberg) |
9 | 27 | Heart of Racing Team (Roman De Angelis, Ian James, Darren Turner, Tom Gamble) |
10 | 99 | Team Hardpoint (Rob Ferriol, Katherine Legge, Stefan Wilson, Nick Boulle) |
11 | 19 | TR3 Racing (Bill Sweedler, John Megrue, Giacomo Altoe, Jeff Segal) |
12 | 98 | Northwest AMR (Paul Dalla Lana, David Pittard, Charlie Eastwood, Nicki Thiim) |
13 | 66 | Gradient Racing (Till Bechtolsheimer, Marc Miller, Mario Farnbacher, Kyffin Simpson) |
14 | 47 | Cetilar Racing (Roberto Lacorte, Alessio Rovera, Giorgio Sernagiotto, Antonio Fuoco) |
15 | 12 | VasserSullivan (Frankie Montecalvo, Aaron Telitz, Richard Heistand, Townsend Bell) |