hétfő, június 27, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapIMSAA konzisztencia a kulcsa a Hyundai és a Bryan Herta Autosport sikerének

A konzisztencia a kulcsa a Hyundai és a Bryan Herta Autosport sikerének

- Hirdetés -

Miután a tavalyi IMSA Michelin Pilot Challenge TCR bajnokságot egyetlen győzelemmel nyerték meg, Taylor Hagler és Michael Lewis megmutatta, hogy a stabilitásban rejlik az erő.

A duó úgy tűnik, hogy ugyanezt a stratégiát fogja alkalmazni 2022-ben is, amikor megpróbálják megvédeni a címüket. Az egymást követő második helyezéseknek köszönhetően a Bryan Herta Autosport/Curb Agajanian párosa két futam után a tabella élén áll az IMSA Michelin Pilot Challenge bajnokságában.

- Hirdetés -

Az idei szezonban győzelmet arató két csapat, a Victor Gonzalez Racing és a KMW Motorsports a második és a harmadik helyen áll a tabellán, de mindkettőjüknek van egy-egy gyengébb helyezése is a győzelem mellett. A VGRT a 13. helyen végzett Daytonában, míg a KMW az első fordulóban aratott győzelem után a 14. lett Sebringben.

Nem indult jól a futam

Miután a tavalyi bajnoki címhez vezető úton soha nem végeztek az első ötön kívül, a sebringi futam kezdetén úgy tűnt, hogy Hagler és Lewis az elmúlt több mint egy év legrosszabb eredménye felé tart. Haglernek két áthajtásos büntetést kellett letöltenie a sorozat gumiszabályainak megsértése miatt, és a csapat a verseny első nyolc körét az utolsó helyen töltötte.

- Hirdetés -

Az áthajtásos büntetések nyilvánvalóan nagyon frusztrálóak voltak, és én csak próbáltam rájönni, hogy mi lesz, ha már visszaértünk a mezőnybe” – mondta Hagler. “Stefano, a mérnököm nagyon jó munkát végzett, és egy nagyon jó stratégiával visszavitt minket a dobogóra.

A 14. körben, amikor Hagler átadta az 1-es rajtszámú Hyundai Elantra N TCR-t Lewisnak, az ötödik helyre jöttek vissza, ahonnan indultak. A csapatot az is segítette, hogy a verseny több mint felét a biztonsági autó mögött töltötték.

Lenyűgöző volt látni, ahogy Taylor nyugodt maradt” – mondta Lewis. “Sokszor előfordul, hogy a rajtnál történik valami, és az ember forrófejű lesz, és még több hibát követ el, de ő megőrizte a hidegvérét, és mindent nagyon jól csinált. Bár a győzelem közel volt és szerettük volna megszerezni, de azt hiszem, elégedettek lehetünk a megszerzett pontokkal.

- Advertisement -

Friss