500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
2023. január 30. hétfő, 03:47 Login
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelmi elvek
  • Szerzői jogok
500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
500 Miles500 Miles
Home » Lenyűgözte az új Lexus LC 500h a Racer újságíróját
E-mobility

Lenyűgözte az új Lexus LC 500h a Racer újságíróját

András RoosÍrta András Roos2022. január 3.Frissítve:2022. január 5.2 perc
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
Lexus LC 500h
Fotó: Toyota Motor Corporation
Megosztás
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

A 2021-es Lexus LC 500h meggyőzte a Racer.com ellentétes véleményen lévő újságíróját arról, hogy talán mégis a hibrideké lehet a jövő.

“A sportos szót ritkán használják egy hibrid leírására. Kevés kivételtől eltekintve a legtöbb benzin- és elektromos hajtást kombináló járművet inkább a háztartási gépek kategóriájába sorolnánk” – írja Jason Isley, a Racer újságírója.

Hozzáteszi, bár fontos a környezetvédelem, és a kényelem, azonban ez nem minden, ha autót vásárolunk. És hogy ezt a Lexus bebizonyítsa, az új LC 500h-val vitathatatlanul a legjobb választ adta az unalmas hibridek világára.

Az LC hibrid változata ugyanazokat az éles stílusjegyeket viseli, mint 5,0 literes, V8-as motorral hajtott testvére, az LC 500. Így aki rajong ezért a vadállatért, az gyorsan meg fogja szeretni a hibrid testvért is.

A Racer által tesztelt autó egy 2021-es modell volt, mely jobb vezetői élményt nyújt, és sokkal kényelmesebb utazást biztosít a 2019-ben megjelent LC 500-nál.

Az automata váltóval párosított, elektronikusan vezérelt sebességváltó kapott némi finomhangolást. A mérnökök frissítették az 500h többfokozatú hibrid rendszerének visszaváltási modelljét, így az mostantól harmadik helyett második fokozatba kapcsol, hogy simább működést és erőteljesebb gyorsulást tegyen lehetővé a hajtűkanyarokból.

A Lexus 500h teljesítménye egy Atkinson-ciklusú 3,5 literes V6-os benzinmotoron keresztül érkezik, amely D-4S közvetlen üzemanyag-befecskendezést és Dual VVT-i-vel ellátott könnyű szelepvezérlést használ.

Az 500h kombinált rendszerteljesítménye 354 lóerő. A hibrid rendszer a V6-os motor teljesítményét könnyen felerősíti, így gyorsításkor sokkal nagyobb hajtási teljesítményt generál.

Könnyű, kompakt, és gyors

Az 500h kompakt, könnyű lítium-ion akkumulátort használ az elektromos motorhoz. Az akkumulátorcsomag kényelmesen elfér a hátsó ülések és a csomagtér között, és nagy teljesítménysűrűségű, 84 cellája 310,8 voltot termel.

Bár az 500h mintegy 117 lóerővel gyengébb, mint a V8-as testvére, a hibrid rendszer által kínált azonnali teljesítmény jól illeszkedik a sebességváltóhoz, és az autó agilis profiljához.

A 2 tonnát nyomó Lexus, amely meglepő módon csak 36 kilógrammal nehezebb a V8-as változatnál, a hírek szerint 4,7 másodperc alatt képes 0-100 km/órás gyorsulásra, és 155 km/órás végsebességre.

“Bár a gyorsulás csak 0,3 másodperccel lassabb mint az 500-é, itt felfedezhetjük fel a legjelentősebb különbséget a két modell között: a hangzást. A 3,5 literes V6-os elhalványul a széria LC 500 dicsőséges V8-as motorjának morgása mellett” – jegyezte meg Isley.

“A hiányzó nyolchengeres hangzástól eltekintve az 500h vezetési élménye közel azonos, és nem sok kívánnivalót hagy maga után. És ha a V8-as morgása nélkül is tud élni az ember, akkor sokkal jobb fogyasztási adatokkal számolhat majd.”

hibrid LC 500h Lexus Rockingham Properties LLC
Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email

Hozzászólások lezárva.

Facebook Twitter Instagram
© 2023 500miles.hu

Kezdj gépelni és nyomj Enter-t a kereséshez. Kilépéshez nyomd meg az Esc billentyűt.

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Elfelejtetted jelszavad?