Miután a tavalyi IMSA Michelin Pilot Challenge TCR bajnokságot egyetlen győzelemmel nyerték meg, Taylor Hagler és Michael Lewis megmutatta, hogy a stabilitásban rejlik az erő.
A duó úgy tűnik, hogy ugyanezt a stratégiát fogja alkalmazni 2022-ben is, amikor megpróbálják megvédeni a címüket. Az egymást követő második helyezéseknek köszönhetően a Bryan Herta Autosport/Curb Agajanian párosa két futam után a tabella élén áll az IMSA Michelin Pilot Challenge bajnokságában.
Az idei szezonban győzelmet arató két csapat, a Victor Gonzalez Racing és a KMW Motorsports a második és a harmadik helyen áll a tabellán, de mindkettőjüknek van egy-egy gyengébb helyezése is a győzelem mellett. A VGRT a 13. helyen végzett Daytonában, míg a KMW az első fordulóban aratott győzelem után a 14. lett Sebringben.
Nem indult jól a futam
Miután a tavalyi bajnoki címhez vezető úton soha nem végeztek az első ötön kívül, a sebringi futam kezdetén úgy tűnt, hogy Hagler és Lewis az elmúlt több mint egy év legrosszabb eredménye felé tart. Haglernek két áthajtásos büntetést kellett letöltenie a sorozat gumiszabályainak megsértése miatt, és a csapat a verseny első nyolc körét az utolsó helyen töltötte.
„Az áthajtásos büntetések nyilvánvalóan nagyon frusztrálóak voltak, és én csak próbáltam rájönni, hogy mi lesz, ha már visszaértünk a mezőnybe” – mondta Hagler. „Stefano, a mérnököm nagyon jó munkát végzett, és egy nagyon jó stratégiával visszavitt minket a dobogóra.”
A 14. körben, amikor Hagler átadta az 1-es rajtszámú Hyundai Elantra N TCR-t Lewisnak, az ötödik helyre jöttek vissza, ahonnan indultak. A csapatot az is segítette, hogy a verseny több mint felét a biztonsági autó mögött töltötték.
„Lenyűgöző volt látni, ahogy Taylor nyugodt maradt” – mondta Lewis. „Sokszor előfordul, hogy a rajtnál történik valami, és az ember forrófejű lesz, és még több hibát követ el, de ő megőrizte a hidegvérét, és mindent nagyon jól csinált. Bár a győzelem közel volt és szerettük volna megszerezni, de azt hiszem, elégedettek lehetünk a megszerzett pontokkal.„