A 60. Daytona-i 24 órás elmúlt két órája is hozott érdekes momentumokat. Magnussen lelassulását követően a Ganassi kis híján a #02-est is elvesztette.
Már 16 óra telt el azóta, hogy szombaton, magyar idő szerint 19:40-kor elrajtolt a mezőny Daytonában. A legutóbbi két óra sem hozott kisebb izgalmakat, mint az eddigiek.
Alighogy beléptünk az utolsó 10 órába, a WeatherTech Racing autót terelgető Picariello hagyta el a pályát, rövid kitérő után azonban vissza tudott térni. Akárcsak Jimmie Johnson, aki több, mint 1 órás szerelést követően vihette ismét pályára a #48-ast.
A DPi kategóriát Kevin Magnussen vezette. A Cadillaces folyamatosan nyúlt el az üldözőitől, és a következő kiállás-sorozatot követően már több, mint 30 másodperc volt az előnye. A második helyen Pipo Derani hozta a #31-es Whelen Engineering autót, míg a harmadikon a #10-essel Jarvis haladt.
Nem sokáig maradt azonban ez az állás, pár perccel később ugyanis az ovál bejáratánál lelassult Magnussen autója, és elment mellette a komplett DPi mezőny. A dán valahogy életet lehelt a kocsiba, így nagyjából 14 másodperc hátrányból elkezdhette a felzárkózást.
E közben az LMP2-ben az O’Ward által vezetett #81-es csatázott a Racing Team Netherland #29-es autójával, melyet Gierdo van der Garde vezetett.
A GTD Pro-ban is hasonlóan izgalmas csata zajlott, mint a DPi-ben, bár az olló most egy kissé nagyobbra nyílt. Nagyjából 9 másodperccel vezetett a #9-es Pfaff Motorsports a #14-es VasserSullivan autó előtt, amikor ismét előkerült a sárga zászló.
A megszakítás oka az első kanyarban történt baleset volt, melyet követően a #7-es Forty7 Motorsports autó ki is gyulladt.
A sárga zászló alatt többen is kihasználták a lehetőséget, és a pitbe látogattak. Köztük a DPi-ben negyedik helyen álló Ganassi Cadillac, és a mögötte haladó Meyer Shank Accura is. Előbbit ekkor már Alex Lynn vezette, utóbbi volánja mögött pedig, ahogy azóta is, Simon Pagenaud foglalt helyet.
Az újraindítást követően nagy csata alakult ki a #10-est vezető Will Stevens, és Lynn, valamint Pagenaud közt a 3. helyért. E közben az élen a #31-es autóval Derani haladt, aki a Le Mans sikánt elrontva át kellett adja helyét a JDC Miller autót vezető Loic Duvalnak.
Nem sokkal később újabb drámai pillanat következett; a #69-es LMP2-es G-Drive autó kapott defektet, Allen autóját pedig javítani is kellett, így ő is elbúcsúzhattak a jó eredményektől.
A GTD élmezőny sem úszta meg kicsúszás nélkül; A Le Mans sikánban a harmadik helen haladó Spencer Pumpelly akadt össze egy prototípussal. A Magnus Racing autó kisebb sérülésekkel megúszta, bár visszacsúszott a 4. helyre.
Majd’ 16 órányi versenyzést követően újabb kiállásokra került sor, melyet követően a #31-es autó volánja mellett a vezetést is átvette Nunez. Előnye jelenleg nagyjából 10 másodperc az #5-ös Vautier előtt.
Az LMP2-ben a DragonSpeed vezet Colton Hertával, míg az LMP3-at immár 2 körös előnnyel Felipe Fragáék vezetik. A GTD Proban 2 Porsche áll az élen. Jaminet az első, míg a KCMG-t vezető Olsen a második.
A GTD-ben a Wright Motorsport áll az élen Heylennel. Előnyük 4 másodperc az üldöző, Auer által vezetett #57-es Winward autó előtt.
A hőmérséklet pedig 2°C alá esett Daytonában…