Három hét múlva, március első hétvégéjén rajtol az IndyCar szezonja, és az utolsó fontos tesztelést hétfőn és kedden tartották a csapatok a sebringi pálya egyik nyomvonalán.
Az első nap kilenc, a második nap hét pilóta koptatta az aszfaltot a szezonra készülve. Hétfőn az Andretti Autosport lehetett a leginkább elégedett, Romain Grosjean és Kyle Kirkwood bizonyult a leggyorsabbnak, ami jó előjel lehet arra, hogy a tavaly szenvedő istálló megindul felfelé. Az újoncok közül Marcus Armstrong az impresszív 4. helyen végzett, Agustin Canapino viszont lemaradt csapattársától, a 3. Callum Ilott-tól és a többiektől is: miközben az első nyolc helyezettet 2,5 tizedmásodperc fedte le, neki 4 tized volt a hátránya az utolsó előttitől.
Kedden más összetételű volt a mezőny, de ismét egyetlen istálló dominált az eredménytáblázaton, a McLaren elvitte az első három helyet Pato O’Ward, Alexander Rossi és Felix Rosenqvist révén. Két olyan pilóta (Felipe Nasr és a legtöbb kört megtevő Nick Cassidy) is volán mögé ült, akik nem lesznek tagjai a 2023-as mezőnynek, míg az újoncok közül Santino Ferrucci és Benjamin Pedersen gyűjtött tapasztalatot.
Mindkét nap autóba ült Will Power is, ám ő nem az idei, hanem a következő évre végzett tesztet, a jövőre érkező hibrid rendszerekkel kísérletezett a Chevrolet-val. A RACER beszámolója szerint ez nem ment jól, Power egyik nap sem jutott el 20 körig. Hétfőn nem jegyzett mérvadó köridőt, kedden 53.693 volt a legjobbja, ezzel egy másodperccel maradt el az utolsó előttitől, Pedersentől.
Hasonló gyerekbetegségek nem szokatlanok egy új technológia esetén, van idő kikúrálni őket, de a Chevrolet mérnökeinek résen kell lennie, nehogy lemaradjanak a Hondától, amelynél állítólag zökkenőmentesen alakult az első teszt a hibrid erőforrással.