Zak Brown és Fernando Alonso egyik őrült projektjébe keveredett bele az akkor még éppen csak felnőttkorba lépő fiatal pilóta.
Fernando Alonso ugyanis éppen endurance körútját kezdte meg, méghozzá a 2018-as Daytonai 24 óráson. Ehhez a McLaren vezérigazgatója segítette hozzá, akinek csapata, a United Autosports LMP2-es autót indított a versenyen.
Alonso mellett a United juniorja, az azóta LMP2-es bajnokká váló Phil Hanson és az első F2-es szezonjára készülő Lando Norris alkotta a felállást.
A spanyol világbajnok intézte az időmérőt, és a verseny elején még rövid időre vezetett is, mielőtt átadta volna a volánt a fiataloknak. Norris először vezetett ilyen erős autót, és előtte alig ült formaautón kívül. Ez is elég feladatot ad egy fiatal pilótának, de ráadásul Norris egy éjszakai etapra kapta meg az autót. És még az eső is esni kezdett. Egy oválon.
Nyilván a pálya vonalvezetése miatt nem a teljes ovált vették igénybe a sportautók, emiatt kisebb sebességgel mennek át rajta, mint például a NASCAR vagy IndyCar versenyeknél, amiket valósággal ellehetetlenít az eső.
Norris jól abszolválta a pálya által jelentett kettős kihívás, és amikor száradni kezdett a pálya, elsők között váltott slickekre. Innentől Norris volt a leggyorsabb a pályán, közel egy másodperccel verve mindenkit körönként.
Egy perces hátrányt dolgozott le, és az élen adta át a kormány Hansonnak. Később egy defekt és egy fékhiba miatt sajnos visszaestek, de a United másik autójából kiindulva (ők negyedikek lettek, pedig a verseny pontján egy kör hátrányba kerültek Alonsóékhoz képest) akár a dobogóra is esélyesek lettek volna.