Zak Brown elismerte, hogy a versenyzők segítéségét is kikérték amikor megtervezték a McLaren Indy 500-as festéseit.
Az IndyCar Series több mint 53 000 rajongó körében végzett előszezoni felmérésben az Arrow McLaren SP holtversenyben a második helyen végzett (az Andretti Autosporttal együtt és a Team Penske mögött) a kedvenc csapatok között.
Zak Brown, a McLaren Racing vezérigazgatója szerint ez nem véletlen, hiszen az egész csapat nagyon odateszi magát ezen a téren.
„A versenyzőink nagy szerepet játszanak ebben, és azt hiszem, nagy érdem a digitális és kommunikációs csapatainknak, akik nagy hangsúlyt fektetnek a rajongókra, és kommunikálnak velük a versenyzőinken, az árucikkeken, a digitális csatornákon és a promóciókon keresztül” – mondta Brown.
„Rengeteg energiát fektettünk abba, hogy mit tudunk másképp csinálni. Mit szeretnének látni a rajongók.”
Az Arrow McLaren SP kedden újabb lépést tett a szurkolók bevonása felé, amikor bemutatta az Indy 500-as festéseit, amelyek egy tavaly a Vuse és az Undefeated ruházati és életmódmárka által megkezdett partnerség kiterjesztését jelentik.
„Ami igazán király ebben az egészben, hogy hasonlóak az autóink, de mindegyik hordozza a saját egyéni stílusát” – mondta Pato O’Ward az NBC Sportsnak.
„Ez olyan, mint a színcsere bizonyos értelemben, de ez elég ahhoz, hogy tényleg meg lehessen különböztetni, melyik az 5-ös, 6-os, 7-es autó, és nagyon örülök, hogy a csapat összes partnere összefogott.”
Miután 2021-ben „tigris camo” megjelenést használtak, az Undefeated alapítója, James Bond és tervezői egy „aszimmetrikus” színpaletta-megközelítést választottak, amely az olívazöldet a McLarentől megszokott fluro papaya és kék színnel ötvözi a három Indy 500-as autó esetében.
Rosenqvist imádja a zöldet, élvezi, hogy ilyen színű McLarennel versenyezhet
Bár a zöld festést az autóversenyzésben általában a balszerencsével hozzák összefüggésbe, Rosenqvist nevetve megjegyzi, hogy „nekem csak szerencsém volt eddig a zöld autókkal.”
„Ez egy igazán egyedi festés, és szuper izgalmas, hogy mindig valami más van” – mondta a svéd az NBC Sportsnak.
„Mindig nagyra értékelem, amikor beülhetek egy olyan autóba, ami jól néz ki és egyedi dizájnnal rendelkezik, és ezúttal ráadásul zöld, amit imádok egy versenyautón.”
„Személy szerint nem én választottam, de nagyon örülök, hogy ez van az autón. Mindenki tudta, hogy valami menő dolgot fogunk csinálni, de senki sem várta volna, hogy ezzel a színnel jövünk ki.”
Mindkét versenyző úgy tekint a dizájnokra, mint egy olyan lehetőségre, amellyel az Arrow McLaren SP megvetheti a lábát a fiatalabb közönség körében.
Az IndyCar felmérésében a csapatot a rajongók 17 százaléka választotta kedvenc csapatának (és 39 százalék az első háromban), de az alakulat sokkal nagyobb támogatottságot élvez a fiatalok körében.