Az idei évre átalakított Chevrolet javult ebből a szempontból. Ebben a bajnokságban teljesen megszokott, hogy az autók tolják egymást, ez márkatársak között stratégiai elemként is funkcionál a győzelemért vívott harcban.
A csúcskategória, a Sprint Cup három gyártója közül az egyik, a Chevrolet eddig nem jeleskedett ebben, és a 2023-as módosítások közül az egyik az volt, hogy lejjebb helyezték a lámpákat és laposabbá tették az autó első részét. Az egyik pilóta, Daniel Suárez szerint egyértelműen pozitív változást hozott az új kialakítás.
„Úgy vélem, korábban hegyesebb volt a Chevrolet orra és ettől nem tudtunk olyan agresszívan tolni, mint mások. Most viszont már a mi autónkkal is ilyen agresszíven lehet. Azt nem állítom, hogy jobbak lettünk, mint mások, de tavalyhoz képest határozottan javult a helyzet [a lökés terén]” – nyilatkozta a FOX-nak.
A NASCAR csúcskategóriájának első mexikói futamgyőztese a Daytona 500-on a 7. helyen ért célba, miután az eredetinek kiírt táv végén kicsúszott és előidézte az első hosszabbítást, de vissza tudott zárkózni a mezőny végére és profitált a későbbi kalamajkából.
Az állandó mezőny tagjai közül a legtöbben Chevrolet-t vezetnek, őket a Ford, majd a Toyota követi.