Kevin Harvick sokkal frusztráltabb volt azzal kapcsolatban, ahogyan a futama kezdődött, mint ahogyan végződött Bristolban.
Harvick 100 kör után egy baleset után állt ki a Bristol Dirt versenyből. A korábbi bajnok egy többautós incidensbe keveredett a hátsó egyenesben, amikor Alex Bowmannel, Corey LaJoie-val és Noah Gragsonnal ütközött, autójának jobb első kereke pedig kitört
„Azzal kezdeném, hogy szörnyű munkát végeztünk a pálya előkészítésében” – mondta Harvick. „Senki nem járatta be a pályát, és emiatt úgy néztünk ki, mintha bohócok lennénk. 10 kör után jönnünk kellett a boxba, mert túlmelegedett az autó.”
„Utána a nekünk járó lucky dogot sem kaptuk meg, és végül kiütöttek a versenyből.”
Harvick arról beszél, hogy az autóknak körbe kell menniük a pályán, hogy előkészítsék, és „bejárassák” a salakot, a megfelelő állapot elérésének érdekében. Erre általában előfutó autókat használnak, és a verseny közben ez is történt, a verseny előtt viszont nem.
A verseny elején a sáros körülmények miatt több versenyző is mérgesen rádiózott saját csapata felé.
A Stewart-Haas Racing versenyzői jártak a legrosszabbul, hiszen a pole-ból induló Cole Custernek pitelnie kellett, és emiatt két körös hátrányba került, de hasonlóan rosszul járt Harvick és Almirola is.
A 13. körben a NASCAR emiatt belengette a sárga zászlót, és a csapatoknak ki kellett jönniük kitakarítani a hűtőnyílásokat.
„Az autóm fantasztikus volt” – mondta Harvick. „A versenypálya is alapvetően rendben volt, de az előkészítése pocsékul sikerült. Azt hinné az ember, hogy tudják, mit csinálnak, de nem úgy tűnt.”
A Cup Series korábbi bajnoka azt mondta: „Nem lehet velük beszélni„, amikor megkérdezték tőle, hogy a NASCAR-ral kapcsolatos csalódottságát el fogja-e mondani a vezetőségnek.
„Szerintem Bristol egy nagyszerű versenypálya. De ezek szerint nem mindenkinek tetszik” – kérdőjelezte meg Harvick azt, hogy vajon miért kell egy sima aszfaltos verseny helyett dirt futamot rendezni itt.
„Szerintem nevetséges az egész.„