A Williamsnél az F1-es csapat legszebb időszakában másfél évtizeden keresztül dolgozó David Brown lesz a Juncos Hollinger technikai igazgatója, aki Ayrton Senna versenymérnöke volt a brazil klasszis halála idején.
A Juncos Hollingernek ez volt a nyolcadik szezonja az IndyCar-ban, és idén az volt a történelmi sikerük, hogy Conor Daly megszerezte fennállásuk első dobogós helyezését, Milwaukee-ban. A rutinos mérnök érkezése sokat segíthet a fellendülésben, hiszen alapvetően azért nem zártak jó évet, a bajnokságban legelőrébb végző pilótájuk, Romain Grosjean csak 17. lett az összetettben.
A Williamsnél 1981-től 1995-ig dolgozott David Brown, idővel Nigel Mansellt és Alain Prostot is világbajnoki címhez segítette versenymérnökként. Talán Ayrton Senna partnereként is hasonló sikerhez segítette volna a brazilt, csak sajnos három közös verseny sem jutott nekik, mert a háromszoros F1-es világbajnok Imolában életét vesztette egy balesetben.
Brown a Williamstől követte a Senna helyérő lépő pilótát, David Coulthardot a McLarenhez 1996-ra, később a Jordan csapatnál dolgozott az F1-ben, majd a tengerentúlra ment hosszútávú bajnokságokban szereplő csapatokhoz, szóval nem ismeretlen közegben kell helytállnia, már ami az országot illeti.
„Olyan volt, mintha a pápához mennék” – ezért nem örült Hill, amikor Senna lett a csapattársa