Will Power már a verseny korai szakaszában átvette a vezetést csapattársától, és egészen a verseny végéig nem engedti ki azt kezéből.
A rajt után Josef Newgarden könnyedén váltotta pole pozícióját a korai vezetésre, míg Simon Pagenaud és Helio Castroneves is elhúzott Takuma Sato mellett.
Mögöttük Pato O’Ward és Colton Herta haladt, míg Alexander Rossi azonnal elkezdte áthámozni magát a mezőnyön szeletelni a mezőnyön.
Rossi aztán a 4. körben kiállt a boxba, hogy lecserélje a piros, lágyabb gumijait, és háromkiállásos stratégiával vágjon neki a versenynek.
A másik versenyző, aki az első körökben megindult, Will Power volt, aki a 16. helyről indult a keményebb abroncsokon, de az 5. körre már a top 10-ben találta magát.
A 7. körre már elkezdtek szenvedni lágyabb gumin lévő versenyzők, és visszaestek a mezőnyben. Többen is megpróbálták sokáig húzni ezeken az abroncsokon, de már ekkor látszott, hogy ez az elnyújtott első etapos stratégia nem lesz kifizetődő.
Power a 10. körben megelőzte O’Wardot a negyedik, Castronevest a harmadik, Pagenaud-t pedig a második helyért az egymást követő körökben. Végül a szenvedő Newgardentől a 14. körben vette át a vezetést.
Rossi a korai első kiállásának köszönhetően a hatodik helyre jött fel, és a 16. körben Newgarden mellett is elment, hogy megszerezze az ötödik helyet.
Kevés sárga, sima Power győzelem
Bár sok incidens volt, sárga zászlós periódus nélkül lezajlott végül a futam. Graham Rahal már a 3. körben kiesett a versenyből, miután a 2-es kanyar falának csapódott, Castroneves 20 kör után elektromos hiba miatt adta fel a versenyt, Kyle Kirkwood pedig a 48. körben a kivezető körén törte össze autóját.
Power a 35. körben Dixon és Palou előtt vezetett 8,5 másodperccel. A 37. körben Rossi lőtávolságon belülre került Palou-hoz, és a következő néhány körben az Andretti versenyzője át is hámozta magát a Ganassi duóján.
Az élen álló Penske az 50. körben jött ki piros gumikért, végül 16 másodperccel jött ki Rossi elé. Bár az előny folyamatosan olvadt, de Power kontroll alatt tartotta a versenyt, és végül 1 másodperces előnnyel nyert riválisa előtt.
Az utolsó körben történt a verseny egyetlen nagyobbnak mondható incidense, miután Rinus VeeKay a 7. helyről a falba állt, és kiesett.
Power és Rossi mellett még Scott Dixon állhatott fel a dobogóra az Indy 500-as csalódását követően.
Még rossz stratégián is negyedik tudott lenni Josef Newgarden, akit O’Ward, Palou, Ericsson, Herta, Pagenaud és Rosenqvist követett a top 10-ben.
Végeredmény